Rosklänningen

Förra helgen köpte jag världens finaste klänning. En rosklänning närmare bestämt.
Med smal midja, vippig underkjol och med ett helt underbart somrigt tyg med små söta rosor på.
Den får hänga lite i fönstret medan kaninen vaktar. Och kanske får den ta sin premiärtur redan ikväll när vi ska titta på Håkan Hellström! Får ta ett allvarligt snack med vädret.
Det här inlägget postades i Klänningar, VINTAGE. Bokmärk permalänken.

33 kommentarer till Rosklänningen

  1. L. skriver:

    Herregud! Något av det finaste jag sett tror jag!

  2. June skriver:

    Nydeliiig! :D

  3. Carita skriver:

    Tacktacktack! jättefin klänning förresten.

  4. Malin skriver:

    Gudars skymning vad fin!

  5. Karoline skriver:

    FINASTE KLÄNNINGEN!!!!!

  6. LisaMarie skriver:

    Oj! Riktigt som hämtad ur en saga ^^

  7. amanda skriver:

    Den var verkligen helt fantastisk! Var köpte du den? Älskar rosenknoppar!

  8. Maria skriver:

    Åh vad fin!!

  9. Jessica skriver:

    Monstertjusig alltså, som en fantastiskt dröm ju!

  10. lisa skriver:

    vilken fin!

  11. Angelica vecka39 skriver:

    Hur tjusig som helst ! (:

  12. Julia skriver:

    Åh. Vilken klänning! Grattis! Och jag hade jeans och regnjacka på Håkan i går kväll. :) Kram!

    • Madeleine skriver:

      jag hade tyvärr inte klänningen på mig igår, rädd för att förstöra den i regnet. så det blev kjol plus blus plus tröja istället. men håkan va himla bra!

  13. jennifer skriver:

    Galet fin! Älskar färgen på rosorna.

  14. Linnéa skriver:

    Mönstret är helt fantastiskt!

  15. Emma skriver:

    Helt underbar klänning!

  16. Emelie skriver:

    FANTASTISK!

  17. Emmas husbestyr skriver:

    Vilken ljuvlig!! Var gör du dina klänningsfynd?

  18. Lycke skriver:

    oj!!! underbarast, helt ljuvlig och mitt i prick. bara älskar den. är såklart också nyfiken på var du fann denna älskade *** här ser vi Narnia i åskregnet och äter vindruvor, ljuvligt det med…

    kramar Lycke

  19. Lova skriver:

    Gud vilken fin! Dog lite nu.

  20. Beatrix skriver:

    alldeles fasansfullt fin!

  21. Marta skriver:

    I am so in love in this dress! Amazing dress and amazing blog! <3

  22. Kajsa skriver:

    Så fantastisk!

  23. raquel skriver:

    åh , det där var kanske bestämt en av de finaste klänningarna jag sett! så perfekt och söt. kan tänka mig att den passar jättebra på dig!
    kram

  24. Ellen skriver:

    Den är fantastisk!

  25. Agnes skriver:

    Åh fy fabian vad vackert, jag vill jättegärna ha en sådan ”trehövdad” lampa!

  26. sofia skriver:

    världens sötaste klänning.
    och nu undrar jag … hur kommer det sig att jag aldrig varit här inne förut? du har ju en av de finaste bloggarna jag stött på! lite som att komma in till sitt drömhem.

  27. Ping: Klippdocksfröknar |

Kommentera

