Fröken Söt

Här kommer ett litet tips. Jag säljer inte bara vintage, jag säljer second hand också! Denna rosa drömmen kommer från Fröken Söt och är helt underbar. Säljs på Tradera och här är auktionen. Vill du lägga ett bud så är ikväll sista chansen!
Nu åker jag till Emmabodafestivalen för att spela skivor i öltältet ikväll, dricka vin ur kartong och tokdansa till Yelle. Kanske ses vi där?
Det här inlägget postades i Klänningar. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Fröken Söt

  1. Emelie skriver:

    Vi ses där!

  2. Lovis skriver:

    Åh vi ses där men jag kommer inte förrän på lördag!

  3. rebecca skriver:

    åh, yelle och two door cinema club är de enda jag ville se och så sålde jag min biljett. buhu. men aja, jag såg ju världens bästa håkan och the ark i Kalmar för en vecka sedan, hihi. Du var där eller hur?

  4. Nadja skriver:

    fröken söt är precis vad man blir om man bär den klänningen!

  5. jennie skriver:

    Attans, att auktionen var avslutad. Den klänningen var söt som sockervadd.

  6. Lycke skriver:

    så himla fin! har du semester nu? här känns det nästan som höst, men det är lite fint det också..

    kramar om, Lycke

  7. Anna skriver:

    Hej Madeleine! Hoppas du har en skön sommar. Såg att jag missat att svara på en kommentar från dig tidigare i somras så jag postar svaret här;-)Angående ”Våga tala-kursen”. Tack! Kursen var helt ok, fast jag gick inte klart den, hoppade av för att jag inte tyckte att jag behövde den mer, vilket jag antar tyder på att den var riktigt bra. det var två psykologistudenter i Lund som anordnande den. Tror att det var deras exjobb eller liknande. Det bästa för självförtroendet har helt klart varit att driva företag. Man tvingas ta sig fram och göra sånt som tidigare känts jobbigt. Ringa en massa telefonsamtal och tjata på folk och få sin vilja igenom.

  8. Marcela skriver:

    Den kjolen er én av de fineste jeg har sett! Jeg håper du har det bra!:)

Kommentera

