Torparblod

Hej raringar. Jag ville bara berätta att jag lever. Mer än jag brukar till och med. Då är det lätt att man inte hinner med att skriva i bloggen. Min karl har haft semester så då har vi varit i torpet på Gotland. Levt med utedass, utedusch, utan tv och med ett kök fullt av loppisfynd. Precis så som det ska vara i ett sommartorp. Sedan har vi varit på Emmabodafestivalen och för någon dag sedan fyllde vår lilla hela ett år! Kan ni tänka er. Imorgon ska jag visa er bilder från Gotland, bästa ön någonsin.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Torparblod

  1. Cecilia Martinsson skriver:

    Vilken fiiin klänning!

  2. Marcela skriver:

    gleder meg til å se bildene du har tatt! :)

  3. Lovis skriver:

    himla fint med sommarliv

  4. Maria skriver:

    Åh så fint! :)

  5. Karoline skriver:

    Åh, finaste Madelein DU om någon är väl inspirerande!!! Tack för dina fina kommentarer, blir så glad. Hoppas du har det fint där nere. KRAM

  6. maja skriver:

    Klart att vi ska dricka pimm´s när var hur :)

  7. Anna skriver:

    Grattis! Fin prickig mamma du har.

Kommentera

