Frukostprojektet

Min vän Ola har startat ett frukostprojekt. Han vill att alla ska skicka in sina frukostbilder som är tagna ovanifrån och helst utan blixt. Sedan så skriver man vilken dag bilden är tagen, vad det är för frukost och vad du heter och kommer ifrån. Förhoppningsvis blir det en bok eller en utställning eller bara ett fint experiment. Helt fantastiskt tycker jag! Klicka här för att skicka in din frukostbild. Här är mitt bidrag.
”Tisdagen den 22 februari. Kl 8:45. När vi vaknade upp idag och tittade ut genom fönstret så var allt vitt. Som att det skulle behövas ännu mer snö. Vi gjorde ordning frukosten och bestämde oss för att stanna inomhus ända tills våren behagar att dyka upp. Lilan fick grötfrukost i en kopp och jag fick fil med nötter, linfrö, kanel, katrinplommon och granatäpple.” 
Det här inlägget postades i Frukost. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Frukostprojektet

  1. karin b. skriver:

    Vilken bra idé! Då måste jag skicka frukostbilder dit!
    Fin frukost förresten :)

  2. Emelie skriver:

    Åh fin idé! Ska skicka in och äta frukost snarast! :)

  3. VolangLinda skriver:

    jag ska nog minsann också skicka in. superkul ju! tänkte skriva ett inlägg i morgon om dig och dina fina blogg och lånar lite bilder då om det är ok fortfarande?! kram.

  4. så herlig blogg du har!

Kommentera

