Rosa

Rosa saker från vårt hem. Vintageklänning, påslakan och rosor.
Rosa är en färg som är extra betydelsefull denna månaden. Kampen mot bröstcancer fortsätter. Mot all cancer. Människor som jag älskar har drabbats. Människor jag känner har drabbats. Jag vet att jag inte är ensam. Just därför är det extra viktigt att vi kämpar mot denna hemska sjukdomen hela tiden. Och tänker positivt. Det finns hopp och förhoppningsvis finns det ett botemedel i framtiden. Tills dess ska jag stödja cancerfonden och fylla hela oktober med rosa.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Rosa

  1. melwa skriver:

    så himla fint inlägg.

  2. Emelie skriver:

    Klänningen är helt helt helt fantastisk!

  3. Esteterier skriver:

    Väldigt bra att påminna om det. Här i Norrköping ska hela stan gå i rosa tema under månaden, och sen hålls rosabandetgalan här också, så jag kommer bli påmind hela månaden.

  4. Jessica skriver:

    Så fint inlägg, och rosa är ju faktiskt en av de bästa färgerna!

  5. M. skriver:

    Viktigt och bra inlägg. Och klänningen är helt bedårande.

  6. Agnes skriver:

    åååååh finaste bloggen! Blir så ljuvligt inspirerad! Tack!!!

  7. Emma skriver:

    Fint Madde!

  8. terasumanager skriver:

    Very great all the best

Kommentera

