Bloggkärlek

Åh vad det finns många fina bloggar! Jag läser mina favoriter dagligen och här är några av dem.
          Le petit chien – En ganska ny blogg om gamla fina saker, äppelpaj och pannkakor. Jag är helt kär i deras lägenhet och vill ha varenda liten pinal i det där vardagsrummet.
          Lolita – Världens bästa inspirationsblogg. Fina bilder och illustrationer. Om Lolita hade varit en tidning så skulle jag köpa den varje gång.

 

Yumiko – Yumiko lever i min drömstad Paris och hennes blogg handlar om hennes söta bebis, goda frukostar och otroligt snygga illustrationer. Helt underbara och pastelliga bilder! Man blir lite kär och vill flytta till Paris på studs. Ska vi?

 

Hjartesmil – Allas vår bloggdarling Mariell har ju tipsat om min blogg två gånger. Jag blev stolt som en höna för hon är verkligen en av mina förebilder! Hon tar finaste bilderna, är söt som socker och sympatisk och gör precis vad hon känner för. Dessutom så har hon börjat blogga för Grayzine och jag är säker på att det kommer bli hur bra som helst!
Annaceciliama – Min vän Cecilia bor också i Småland och skriver om sitt liv som tvåbarnsmamma, om ekologiska produkter och om att vara husägare. Min längtan efter hus blir bara större för varje gång som jag besöker hennes blogg.

             Fine Little Day – Det är ingen hemlighet att jag är stormförtjust i Elisabeth. Allt hon rör blir till godis!
  Fröken Fager – Maja och jag gillar precis samma saker. Alltså loppis, loppis och loppis. På sin blogg delar hon med sig av sina fantastiska fynd, sitt hem och sitt liv. Dessutom är hon grym på att rita, hoppas på att få se mer av det  framtiden!
Det här inlägget postades i Husmor ger tips. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Bloggkärlek

  1. Maja skriver:

    Va gullig du är Madde :) måste ta en ny date snart hämtar min platta imorgon :) då ska jag rita :)
    vad sägs om en ritdag snart? har haft fullt upp nu men jag hoppas det har lugnat sig, så ska ju kolla de vi kom överens om :)

  2. sofia skriver:

    men åh vad fin du är! vad glad jag blir!! :)

  3. LisaMarie skriver:

    Finfina tips det där! Visst finns det många fina bloggar där ute ^^

  4. Emmas husbestyr skriver:

    Vilka bra tips! Le petite chien har jag nyss hittat, men de andra ska jag spana in.

  5. Hihi vad roligt att min blogg dök upp! Jag fnittrar lite för jag blev så glad.

  6. yumiko skriver:

    So nice here ! Thank you !

  7. Kuriosakabinett skriver:

    Tusen tack för att du vidgat min värld.

Kommentera

