Om drömmar

Jag längtar tills vi åker till Paris. Jag längtar till våren. Jag längtar tills vi blir fästmö och fästman. Det låter som en mö och en man som har fest hela tiden.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Om drömmar

  1. Ida skriver:

    Åh, vad fint!

  2. Lycke skriver:

    fina drömmar! du är en vår hela du, allt du har runt dig tror jag, och det blir nog sagolikt med din kära. jag omfamnar hösten och vintern, glad jag kan…måste när jag bor så långt upp! underbara bilder ***

    kramar Lycke

  3. vera skriver:

    vackert! antar att det är du som har tagit fotona?

  4. L. skriver:

    Hehe åh jag har aldrig tänk på att det låter så. Som en mö som alltid har fest. Isåfall vill jag också vara en sådan!

  5. Yasmina svarar skriver:

    Haha videon finns i två versioner på Youtube, en med blurr (censurerad) och en utan ;). Valde självfallet den senare!

  6. Emmi skriver:

    Det ÄR som att ha fest hela tiden =) Det låter som väldigt trevliga saker att längta till, ibland känns det som att längtandet är en del av nöjet!

  7. Maja skriver:

    Och jag vill gå på finaste bröllopet :)

  8. Rebecca skriver:

    Det där hårspännet är jättefint! och grattis till nya jobbet! Vad spännande :)

Kommentera

