Pannkakstårta

Pannkakor är så himla gott och enkelt att göra, jag har varit helt tokig i dem den senaste tiden. Pannkakstårta är något som man borde göra oftare tycker jag. Varför ska bara barn äta denna fantastiska delikatess?
En annan rolig grej. Igår fick jag reda på att jag har fått ett nytt jobb! Det firade jag självklart med en nygräddad pannkakstårta med hallon och grädde. Hurra!
Det här inlägget postades i Bakverk och sött. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Pannkakstårta

  1. VolangLinda skriver:

    Ja vad kul! Grattis!!! Helt rätt att fira med pannkakstårta ju. Kram.

  2. Tess skriver:

    Grattis kära du! Och vilken fin tårta. Yum!

  3. Frida skriver:

    Grattis! Åh så roligt! Fint att fira med Berså, Prunus och gotårta.

  4. sofia skriver:

    Grattis! Och gott med pannkakstårta!

  5. Madelene skriver:

    Gratulerar! Och vilken fin pannkakstårta, ibland är pannkakor med grädde typ det godaste jag vet.

  6. Jo jag håller med. Vi ÄLSKAR pannkakor med sylt och grädde i den här lilla familjen. Och grattis till jobbet igen!

  7. Malin skriver:

    Åh grattis! Och gu vad gott med pannkakstårta!

  8. Ronette skriver:

    Men åh verkligen. Pannkakstårta är en så himla bra grej. Så god den såg ut, och grattis till jobbet! :)

  9. Heléne skriver:

    Så himla roligt med jobbet! Du kommer att vara den bästa projektledare de skulle kunna hitta. Jag vet det!

  10. Yasmina skriver:

    Grattis till nya jobbet! Det ser verkligen jätte gott ut!

  11. Angeliqa skriver:

    Stort grattis till nya jobbet! Och den där pannkakstårtan ser verkligen inte dum ut

  12. Linnéa skriver:

    grattis till jobbet! och vad gott det ser ut!

  13. L. skriver:

    Grattis! Då sitter en pannkakstårta helt rätt!

  14. Lycke skriver:

    Åååh guud det är så gott, och barnen älskar dem också! och grattis!!!!!

    kramar Lycke

  15. Malin skriver:

    Grattis till jobbet Madde! Perfekt ju!

    Ha en trevlig helg och fira i massor!

  16. Madeleine skriver:

    tack alla rara!

  17. Jessica skriver:

    Alltså jisses vad sugen jag blev på pannkakstårta nu du! Ojojoj.

    Och ja, jag önskar nästan att jag hade filmat! Fast folk tenderar att bli så annorlunda när man filmar. Fotografier har man vant sig vid, ju.

  18. Ulla-Marie skriver:

    Pannkakstårta i all ära, men jag vill ge cred till namnet på din blogg. Bon jour Vintage. Så livsbejakande och fint.

  19. Sarah skriver:

    Du ska veta att jag är minst lika glad! Känns helt rätt och jag ser fram emot att du ska börja här!
    Pannkakstårta låter ju helt makalöst gott, riktig firarmat!

Kommentera

