Lyxfrukost

I helgen firade jag och mina kära pojkvän tre år tillsammans. Vi slog till med en lyxig hotellfrukost som bestod av fruktyoghurt, mini-muffins, tomatjuice, grapefrukt och annat gott. Ja, allt sånt som man aldrig äter eller dricker annars till frukost. Efteråt rullade vi hemåt i ett mycket dimmigt Kalmar. Det var fint som snus och magen var mätt och belåten ända till kvällen.
Det här inlägget postades i Frukost. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Lyxfrukost

  1. sofia skriver:

    Så gott det ser ut!

  2. Lovis skriver:

    härligt! grattis :)

  3. sofia skriver:

    bra sätt att fira :) jag har alltid undrat hur man äter grapefrukt med sked, men nu tror jag att jag förstår!

  4. Lisa skriver:

    mums! grattis

  5. Sara skriver:

    Åh såna mini russinpaketär så mysiga:D

  6. Så mysigt ni verkar haft det. Gott om inte annat!

  7. Lycke skriver:

    Åååh du..! du får allt att se så underbart ut, och alltid blir jag så läskad! kanske du skulle starta en läskfabrik du och din kära?, en riktigt såndär gammeldags 50-60-tals…tänka jag lovar massor skulle handla, jag också! och jag säger grattis med stora ord ***, fint som sockervadd för mig..

    kramar om, Lycke

  8. Amanda skriver:

    Grattis och grattis till det nya jobbet! många grattis! Älskar lyxiga frukostar!

  9. raquel skriver:

    åh , tomatjuice.. vad gott. det är en underskattad dricka

Kommentera

