Novembersjukan

Nu har jag varit förkyld i flera dagar. Ont i halsen och ont i kroppen och det tar aldrig slut. Mina dagar spenderas mest i sängen. Jag har fått för mig att kaffe hjälper mot halsont. Det gör det inte. Läser sagor. Det som är positivt med att vara inomhus är att jag kan jobba med ett roligt projekt som är hemligt än så länge. Tillsammans med en kopp kaffe.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Novembersjukan

  1. Vicky skriver:

    fina plagg på väggarna är bästa inredningen. <3

  2. sofia skriver:

    Tråkigt med förkylning, Krya på dig!

  3. Bea skriver:

    Spännande med ditt projekt! Krya på dig vännen.

  4. Bea skriver:

    Ps. Supersöt bebis!

  5. Maja skriver:

    Men åhhh berätta då Madde :)

  6. Malin skriver:

    Krya på dig fina du!

  7. chi skriver:

    Hej fina Madeleine, hoppas du kryar på dig snart!

  8. Och nu blev jag nyfiken på ditt hemliga projekt :)

Kommentera

