Mokkasin

 

Hur fin får en webbutik vara? Jo, hur fin som helst! Mitt tisdagstips idag är butiken Mokkasin som har så fina prylar att man skulle kunna bränna hela sin månadslön utan problem. Det är vackra ljusa bilder, det är mycket pasteller och det är bra och fantasifulla beskrivningar av alla produkter. Och att man vill ha varenda liten pinal gör det hela ännu bättre! Här hittar ni butiken. Trevlig titt!

Det här inlägget postades i Husmor ger tips. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Mokkasin

  1. Martina skriver:

    I know! Blir några julklappar därifrån i år, även om man helst vill ha hela butiken som sagt :)

  2. LisaMarie skriver:

    Åh, den där lilla väskan med en fågel på var ju väldigt söt ^^

  3. Vicky skriver:

    penguin books. <3

  4. Sirius skriver:

    Ser riktigt fint ut! :)

  5. lina skriver:

    Jag hållet med om varje ord. Och erkänner att jag bränt en del pengar i vackra butiken. Men finheterna jag köpt gör mig glad varje dag!

  6. frida skriver:

    Bra fina saker där =)

  7. Maria skriver:

    Får man köpa en sparelefant i vuxen ålder? Kanske till och med får bli att önska sig en i födelsedagspresent. Kram kram

  8. anna skriver:

    Älskar penguin! ;D

Kommentera

