Klubbland

Hej igen! Denna helgen har varit fylld med resor, bra band, bra musik och fina vänner. I fredags spelade Dante på Popidyll som min pojkvän och hans vän Marcus arrangerar. Jag och Klubb Gold spelade skivor kvällen till ära. Här ser ni affischen som jag har gjort till klubben.
Innan vi begav oss så hade jag förfest med mjölkdrinkar och serpentindans!
                Emmely var kvällens bartender!
Jag hade på mig en rosa knytblus från Mint & Vintage. Saknar den affären förbaskat mycket.

Sedan cyklade vi till Söderport och var sjukt peppade!
Här är bästa Sanna som kom samma dag till Kalmar från Göteborg dagen till ära. Bredvid henne står hennes Pompe som spelar i bandet Pretties for you och hennes bror Marcus.
Maja var min duktiga prao i DJ-båset!
Evelina.
Kristina var fin i scarfs.
Och världens roligaste Fiffi var där såklart.
Dans!
David.
Jag gillar att ha händer på huvudet när jag fotograferas, haha.
Det var fullproppat.
Jag hann inte ta många bilder på banden men både Dante och Pretties for you var sjukt bra! Efter stängning gick vi hem och peppade inför nästa klubb och resan till Stockholm. Det ska ni får ni se imorgon!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Klubbland

  1. Agnes skriver:

    ÅH du är ju så ljuvligt söt!

  2. Magdalena W. skriver:

    Jag håller med föregående talare! Söt som få är du!

  3. Majamaja skriver:

    Tack för den dubbelhakan :)

  4. Vera skriver:

    Söööt du är!

  5. jättehärliga bilder. Du är så söt.

  6. Emma skriver:

    åh, är det du som skapat affischerna? jag ä l s k a r dem, så sjukt snygga.

  7. Camilla skriver:

    Åh Söderport! Ack, så många fina dansdansdans-minnen där.

Kommentera

