Vardagslycka

Tillbaka till vardagen. Då är det fint att värdesätta saker runt omkring mig. Som färgglada rosor.
Vackra vintageklänningar med skärp i midjan.
Kaffe i stora koppar.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Vardagslycka

  1. Rebecca skriver:

    Sannerligen! Vilka fina rosor. Har du börjat jobba nu?

  2. Malin skriver:

    Vilken underbar bricka!

  3. Majamaja skriver:

    Åhh jag är rätt så avis på dina koppar. Jag vill också ha :)

  4. VolangLinda skriver:

    Underbart! Den där brickan var så himla fin. Och vad roligt det var att se fotografierna från Stockholm och klubbhelgen. Gillar! Kram.

  5. sarapirat skriver:

    så vackert här!
    jag upplever också vardagslycka, särskilt idag,
    och ska koka en kopp kaffe nu, blev så sugen när jag såg din svarta kopp…
    ;)

  6. Malin skriver:

    Å jag älskar rosor! Vad vackra de är. Du får ta med dig din lilla och komma hit och plocka lingonris! Kram

  7. infifteenyears skriver:

    Misstog först brickans ros för att vara äkta. Fin den var hursom!

  8. Vera skriver:

    Jag blir lycklig när jag ser dina vackra bilder :)

  9. rebecca skriver:

    sv: åh, tack så jättemycket! Ja, det är jag!

  10. Vicky skriver:

    åh tack så glad jag blir! vilka underbara blommor. <3

  11. hejregina skriver:

    Blommor borde man alltid ha runt sig, det gör ju en så glad, även blommor på en bricka :)

  12. Christoffer skriver:

    Vilket fint inlägg!

  13. så fina bilder. roserna var fantastiska!

Kommentera

