Julpyntat

Nu är det jul i vårt hus och jag har fyllt hemmet med hyacinter, Jenny Nyström-tomtar och en adventsljusstake med blåa och rosa ljus. Inte så juliga färger kanske men ack så snygga!
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Julpyntat

  1. Amanda skriver:

    Åh så fint julpynt! Har också pysslat här hemma, hyacinter står här hemma överallt!

  2. Miriam skriver:

    Underbar ljusstake! För oss som inte gillar rött :)

  3. Helly skriver:

    Oh, jag har en granne till din röda Bumlinglampa – vi kan kalla honom Mr Brun.
    Ditt julpynt påminde mig om…hyacinter! Måste införskaffas!

    • Madeleine skriver:

      man måste bara älska bumlingar! måste införskaffa en bumlingkompis i taket också! ja hyacinter är bästa julbomman enligt min mening!

      • Helly skriver:

        Ja hyacinten har det sjukt lyxigt just nu!
        Jag har en bumlingkompis i guld – mkt fint! Men grönt är rätt tjusigt med, passar till din röda!

  4. VolangLinda skriver:

    superfint! älskar bården (eller vad det heter) i mitten. kram.

  5. Nadja skriver:

    Älskvärd första bild!

  6. Lycke skriver:

    underbart tycker jag, fast jag har en väldigt röd och murrig Jul i år :)
    och tack för alla dina underbara ord blir så himla glad jag! Problem med datorn här
    fortfarande så jag får inte fram några bilder :( men mannen har skaffat en ny som installeras för fullt om kvällarna..hoppas innerligt han blir klar ikväll. sitter och skriver på lånad laptop :)

    kramar om, Lycke

  7. Jessica skriver:

    Finaste adventsljusen!

Kommentera

