Mammaklänningen

Jag är rätt bra på tisdagstips nu. Idag säljer jag min mammaklänning som är vintage med det finaste mönstret. Jag antar att den är från 70-talet och är köpt på Vintagemässan för några år sedan. Hur fin som helst! Men det gäller att vara snabb för auktionen går ut om en halvtimme. Här hittar ni den! Det var mitt tips för idag. Klart slut!
Det här inlägget postades i VINTAGE. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Mammaklänningen

  1. Vera skriver:

    Alldeles ljuvlig mammaklänning! Synd att man inte är gravid ;)!

  2. tea. skriver:

    men så fin!

  3. Lycke skriver:

    Ja den är verkligen underbar! ser mig själv i den i februari..fast ju inte gravid :)
    och du den där tapeten..den bruna medaljong…den är en lånad bild..har letat efter vad
    det är för sort ett tag men inte hittat…skulle varit finfini vår hall tänker jag *+*+***

    kramhögar Lycke

  4. Rebecca skriver:

    Men åh vad fin. Om jag sett det tidigare hade jag köpt den (i förebyggande syfte) haha! Att du inte behöll den ut i fall ni skulle ha fler kiddos någon gång? Säger fröken spara som inte får plats med ett enda plagg till i sina garderober…

    • Madeleine skriver:

      det gäller att ha framförhållning om man ska ha snygga mammakläder :) jo jag ville behålla den men det är precis som du säger, för mycket kläder och för lite plats! önskar att jag hade ett helt rum där jag kunde ha mina kläder för jag är absolut en samlare!

  5. elly skriver:

    åh, madeleine, vad snäll du är. jag känner ingen inspiration eller röd tråd i min blogg, så det är svårt att känna att den fyller någon funktion. det kan dock hända att det dyker upp ett bildinlägg snart… puss

  6. åh den är så fin. Grattis till 170 kronor in ;)

    Kram <3

  7. Agnes Brandels skriver:

    åh så toppenfin den var! Missade den precis!

Kommentera

