Den goda smaken

Det är med sorg i hjärtat som jag säger att Fröken Ö har stängt sin fina butik. En butik som jag aldrig varit i. Visst är det konstigt? Att man kan känna en förlust och saknad även om man aldrig har känt på de spröda kläderna, insupit den söta doften och pratat med henne personligen och ställt hundra frågor om vintage. Men jag vet att jag hade älskat butiken för man kan se bilder därifrån och vi har läst Fröken Ö:s blogg och hon verkar som en hyvens tjej, den där Fröken med den goda smaken.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Den goda smaken

  1. Yasmina svarar skriver:

    Vad mycket fint! Tråkigt när bra affärer försvinner innan man hunnit dit.

  2. Mira Jakobsen skriver:

    Ser herlig ut der, synd den har stengt!

  3. Lycke skriver:

    ÅÅÅåh..nej vad tråkigt vad synd. jag hann heller aldrig dit såklart, men hade så gärna velat..hade gärna åkt bara enkomt för hennes butik, för henne. tycker så mycket om hennes blog jag med, önskar så att hon får lusten tillbaka att skriva.

    många varma kramar Lycke

  4. sarapirat skriver:

    har drömt om att besöka den…
    synd! men hon hittar säkert på något annat fint och som är rätt för henne:

    kram♥

  5. Lycke skriver:

    och sockeräpplena är visade..ojoj, dröjer nog inte länge att det blir gott här hos oss…

    kramar igen, Lycke

  6. Maria skriver:

    Ja, det ser så mysigt ut i butiken!

  7. Fröken Pyssel skriver:

    Oj så mycket vackra saker! Vad tråkigt med stängd butik :-(

  8. Rebecca skriver:

    Åh jag vet. Det är jättetråkigt. Men det var ännu värre när hon stängde igen första gången, nu kan man ju hoppas att hon kommer tillbaka när hon har mer tid igen iaf :) Fina Josefin.

  9. Josefin skriver:

    åh det är med sorg i hjärtat jag läser det här. fina du. tack för så snälla ord. och vad synd att du aldrig hann komma. ja lite mer tid har jag nu. och kanske kan det bli något igen någon gång. jag läser här på din blogg. den är så underbar! kram från Josefin, fröken ö

Kommentera

