Le present

Helgen har äntligen börjat och jag snaskar min favoritchoklad som smakar créme brûlée, är härligt gubbig och tittar på program som Skavlan och På spåret. Men nu ska ni få en liten present av mig. En lista med bra helglåtar som jag hoppas att ni ska gilla! Här hittar ni den och nu önskar jag er alla: Bon weekend!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Le present

  1. elly skriver:

    ååh, vad är det för choklad? det lät gott! bon soir!

  2. Helena Sofia skriver:

    Gubbgodis och pensionärsprogram är finfina saker det. Bästa sättet att spendera decemberkvällar! Puss.

  3. Vera skriver:

    Jag är också nyfiken på chokladen och hemskt mycket tack för en förbaskat bra lista!

  4. evelina skriver:

    Jepp, jag gillar listan. Trevlig helg!

  5. Tack detsamma kära Madeleine! Hoppas verkligen att vi kan ses nästa vecka! Kram

  6. Camilla skriver:

    sv. För det första: Tack så jättemycket! Och detsamma för guds skull!
    För det andra: Du borde verkligen varit där och sett det för jag kan inte tänka mig att Patrick kan vara mycket bättre än han var just där och då.
    För det tredje: HAHA! Ingen alkohol inblandad faktiskt. Var nog mest euforin blandat med veckans sömnbrist som suddade ut mitt minne totalt.

  7. sofia skriver:

    alltså creme brûlé-chokladen!!! helt fantastiskt. här i göteborg är det bara hemköp som har den, vilket är en stor anledning till att jag går dit och handlar…

Kommentera

