Mitt bästa fynd

Ibland händer det att jag får frågan om mitt bästa fynd. Det är utan tvekan mitt toalettbord! Jag är helt förälskad i det. Bordet kommer från en liten butik i Kalmar som på den tiden var fylld med korsetter, rosbroscher, vintageklänningar från 50-talet och möbler från Frankrike.
När jag gick förbi affären en dag så såg jag toalettbordet i skyltfönstret och blev blixtförälskad. Egentligen skulle en smyckebutik ta över det men efter lite ringande och övertalande så blev det mitt. Bordet har fått följa med mig överallt, vart jag än har flyttat. Tyvärr blir det inte att jag sitter vid det men däremot så tittar jag på bordet ofta och blir lika pirrig i magen när jag tänker på mitt bästa fynd. Så är det att vara kär!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Mitt bästa fynd

  1. LisaMarie skriver:

    Väldigt fint är det! Jag brukar också fundera på vad mitt bästa fynd är, men jag vet faktiskt inte riktigt.. Det mesta jag har hemma är det ju faktiskt mamma som fyndat åt mig :p

  2. June skriver:

    Superfin! :D

  3. VolangLinda skriver:

    Jag förstår dig! Det är ju helt fantastiskt det där bordet. Idag skrev jag förresten lite om dig och din blogg hos mig (igen). Kram.

  4. Amanda skriver:

    Så himla fint! Älskar möbler som alltid får hänga med och som liksom passar överallt man är, den möbeln man behöver för att kalla det ”hemma!”

  5. Malin skriver:

    Åh så vackert!

  6. Malin skriver:

    Fantastiskt vackert!

  7. Åh hå hå det är ju så vackert att jag blir tårögd. Hihi.

  8. Mia skriver:

    Förstår att du gillar ditt toalettbord att få sitta ner och göra sig fin. Eftersom vårat sovrum redan är fullt är det något som står på önskelista (både på min och dotterns) till hennes rum. Tills vi hittar ett får hon nöja sig med det lilla hon fick till sina Silvanian figurer som faktiskt bor i dockskåpet.
    Ursäkta sent svar hade glömt att titta igenom de gamla kommentarerna. Våra dockskåps möbler köptes på t R s och finns tyvärr inte kvar. De har en ny träkollekektion men i färg. Annars vet jag att många köper på nätet begagnat där man kan hitta nya, minivarianter av designmöbler och retro.
    / Mia

  9. Elin-Alice skriver:

    Åh, så himla himla himla vackert.

  10. Freja skriver:

    ååh jag vill med ha! haha jättefint!

  11. Bella skriver:

    Superfint verkligen. Ett sånt borde jag skaffa..

  12. Superfint! Verkligen värt att kämpa för.

Kommentera

