En hemlighet

Inspiration från Dos family.
Nu ska jag börja med något som jag har längtat efter. Jag ska börja inreda barnrum och styla barnkalas! Japp, nu frilansar jag som stylist. Eftersom inredning är det roligaste jag vet och jag älskar barn så blir det en perfekt kombination. Jag kommer att börja med barnrum och därefter kanske det blir att jag inreder ett helt hem. Vi får se hur det utvecklar sig.
Självklart ska ni få följa med och se alla mina kreationer och stylingprojekt. Ni kan vänta er mycket färgglatt, hemmagjort och pyssligt. Om du gillar det jag gör och vill att jag ska inreda eller styla hos er så är det bara att skicka ett mail till petersson.madde@hotmail.com. Först ska jag inreda vårt barnrum här hemma. Det kommer mera!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till En hemlighet

  1. Vera skriver:

    Superkul Madeleine! Det kommer att bli roligt att få följa med dig till alla kalas och barnrum! Är säker på att det kommer bli riktigt bra :)

  2. Linnéa skriver:

    åh, vad roligt det låter!

  3. Hej! Det låter som ett fantastiskt roligt jobb. Lycka till. Det blir kul att titta tillbaka hit och se allt…kram

  4. Amanda skriver:

    Åh så kul det låter! Lycka till! Du är så himla bra!

  5. L. skriver:

    Åh så skoj!

  6. Emmy skriver:

    Kul! Det ska bli roligt att följa.

  7. julia skriver:

    Åh, vad roligt! Skulle jag också vilja! Lycka till!

  8. Malin skriver:

    Åh vad roligt! Ser fram emot att få se bilder!

  9. Sara skriver:

    Nej vad roligt!!

  10. Martina skriver:

    SJUKT BRA IDÉ! Heja dig Madde, du kommer vara bäst! <3

  11. evelina skriver:

    Åh, vad roligt! Det kommer passa dig som en smäck tror jag!

  12. Matilda skriver:

    Vilka härliga bilder!

  13. Rebecca skriver:

    Det låter ju jätteroligt! Jag bakar på beställning till kalas och fest, det är också himlarns skoj! Lycka till :)

  14. hejregina skriver:

    Vad kul! Lycka till :)

  15. sofia skriver:

    vad himla kul! grattis! ser fram emot att se en massa fint :)

  16. Yasmina skriver:

    Grattis! Vad roligt jobb!

  17. Sofia Ekström skriver:

    Åh va kul! Grattis till dig! (Kan man säga så? Jo, grattis till ett strålande beslut, you will rock).

    Kram

  18. siri skywalker skriver:

    Så häftigt Madde, jag är galet impad :) Grattis på födelsedagen!
    Nämnde dig i ett inlägg idag faktiskt :)

Kommentera

