Bloggen fyller ett år!

      Idag fyller bonjour vintage-bloggen hela ett år! Hipp hipp!
Det har varit ett väldigt fint år!
Ni har fått följa med mig när jag har hittat fina saker.
När jag har loppisfyndat.
Ibland har det hänt att ni har fått bok och filmtips.
Sett mina frukoststunder.
Vi har har firat mini med tårtkalas!
Jag har visat mina vintageklänningar. Rosklänningen måste vara det bästa fyndet i år.
Ni har fått se hur vi bor.
Och när vi packade väskan och reste till Gotland.
Där hyrde vi ett sött litet torp med utedass och levde det enkla livet.
Det har ju blivit en och annan fika om man säger så.
Under året som har gått har jag även fått underbara kommentarer av er. Om ni ändå visste hur glad jag blir när ni skriver till mig! Jag skulle vilja gå fram till varenda en av er och krama alla som uppmärksammar min blogg, kommenterar eller bara tittar in. Ni är fina som snus.
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

34 kommentarer till Bloggen fyller ett år!

  1. raquel skriver:

    grattis! det här är en av de finaste <3
    kram , r

  2. Malin skriver:

    Hipp hipp hurra för bloggen! Du gör den till ett så himla fint krypin, kära du!

  3. Ronette skriver:

    vad roligt! himla tjusiga bilder :)

  4. rebecca skriver:

    åh så fint. din blogg är en av de bästa.

  5. Sara skriver:

    Himla mycket fint du hunnit fånga på bild under ditt år

  6. elly skriver:

    ha den äran fina blogg!

  7. Beatrix skriver:

    hipp hipp hurra för dig och din fina blogg. alltid en fröjd att få kika in här och det tackar och bockar och bugar jag för!

  8. sofia skriver:

    hoppas att det blir många år till!

  9. Lisa skriver:

    grattis fina bloggen!

  10. Sofia skriver:

    Hurra och grattis!

  11. Maria skriver:

    Hipp og hurra!

  12. Marcela skriver:

    gratulerer! bloggen din er en av de fineste jeg vet om!

  13. Ida skriver:

    Grattis! Och jag förstår att rosklänningen är en favorit, den är fantastisk!

  14. Rebecca skriver:

    Jättekul! Din blogg är så himla himla fin!

  15. joanna skriver:

    grattis till bloggen och dig!
    och grattis till oss för att vi får se allt ditt fina!

  16. Jättefint! Fina, fina, duktiga, kreativa du!

  17. Susanna skriver:

    Grattis finaste bloggen!

  18. Linnéa skriver:

    heja bloggen! den är så fin på alla sätt!

  19. amanda skriver:

    Åh grattis! Du har en himla fin blogg och du är en himla trevlig tjej, det här är absolut en av mina favoritbloggar! Kram!

  20. Agnes skriver:

    Åh det nästan kliar i fingrarna av all inspiration och allt sött! Jag blir lycklig av din blogg! Puss

  21. Nathalie skriver:

    din blogg är så underbart fantastisk. har läst den i snart ett år!
    något ganska sjukt var att jag gick förbi popidyll affischer och tyckte de var skitsnygga och sen skriver du att du gjort dom! haha :D

    • Madeleine skriver:

      du anar inte hur glad du gjorde mig nu! tusen tack underbara du! haha japp det är jag som gör deras affischer. jag frilansar lite som grafisk formgivare, mest för klubbar och för emmabodafestivalen. puss på dig

  22. hejregina skriver:

    Alltså rosklänningen är verkligen fantastisk! ..och kul med en liten återblick! :)

  23. Amanda Jonsson skriver:

    fyfan vad fint! blir helt lyrisk av att se såna här fina inläggg!! tack så himla mycket för kommentaren också, tacktack.

    och åh, vill ha rosklänningen och din diana och ett sånt där fint täcke och allt!!

Kommentera

