Docksulkyn

Jisses! Tack för alla fina kommentarer. Man blir lycklig i hjärtat av att ha fina läsare som ni. Nu ska vi tjuvkika på en julklapp som vår dotter ska få. En gul docksulky från Emmaljunga. Vi letar efter en större sulky som vi kan använda  i sommar (alltså till dottern, inte till oss) men hittills har vi hittat en miniversion som är perfekt för alla dockor och herr Åberg.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Docksulkyn

  1. LisaMarie skriver:

    Så söt! Och åh, en rosa fjällräven ^^

  2. Amanda skriver:

    Åh så söt den var!

  3. Cilia skriver:

    Åh en sån hade vi när vi var små, fast grön! Och jag satt i den, men det är kanske inte att rekommendera…Supermysig! :D

  4. elly skriver:

    japp, det är faren min på bilden där. hoppas att jag kan få bjuda dig på cocktail i mitt kök nån gång snart!

  5. Maria skriver:

    Perfekt julegave!! :)

  6. Anna skriver:

    Hur fin var inte den vagnen?! Din dotter är en lyckost:)

  7. Julia skriver:

    Tack så himla mycket<3

  8. Julia skriver:

    Tack igen ;) Nja. Det var ganska länge sedan jag ritade porträtt men om du kikar på dessa inlägg så skymtar lite av vad jag sysslade med förut :) http://devined.blogg.se/2010/december/come-what-may.html#comment , http://devined.blogg.se/2010/november/empty-spaces.html#comment , http://devined.blogg.se/2011/december/map.html#comment

Kommentera

