Decemberbarn

Japp, idag är dagen då jag fyller 26 år! Ett decemberbarn utan dess like. Men jag är van att fylla år nära jul och göra saker mycket senare än alla andra i min ålder. Det har ju också sin charm på något sätt! Vi ska fira dagen med att dricka champagne, äta min favoritbakelse, tvätta tvätt och fira på restaurang. Lyx blandat med vardag!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

31 kommentarer till Decemberbarn

  1. Jorunn skriver:

    Stort grattis på födelsedagen! Det låter ju som att du kommer få en jättefin dag :)

  2. Lycke skriver:

    Grattis käraste fina du *+*+***
    jag är född tidigt om året, men det var ju sånt som märktes bara när man var liten. lustigt det där, minns hur jag alltid kände mig stor och klumpig eftersom man var lång osv, och hur det har hängt med även om man är ganska liten i själv verket :)
    och de där underbara ballongerna på pinnar!!! så ljuvligt underbara, men jag hittade dem aldrig på bake it pretty..kanske de har slutat med dem..och jag som så gärna hade velat ha dem i Litens rum nu..! minns du i vilken kategori de fanns? har kollar claraform också men jag hittar dem ingenstans. säg gärna om du ser dem någonstans så skulle jag bli själaglad ***

    kramar om mot jul, Lycke

  3. Hanna skriver:

    Grattis! Vilka underbara små ballonger förresten, var är de ifrån?

  4. raquel skriver:

    grattis fina du!
    hoppas du får en fin födelsedag
    puss

  5. Amanda skriver:

    Grattis fina du! Hoppas du får en fin dag!

  6. Malin skriver:

    Stort grattis på födelsedagen! Hipp hipp hurra!

  7. LisaMarie skriver:

    Grattis på födelsedagen! ^^

  8. joanna skriver:

    gratulerar!
    det låter som bra delar till fin födelsedag, hoppas att maten är asgod och bubblet pirrigt i magen.

  9. Susanna skriver:

    Grattis!
    Hoppas du får en toppendag.

  10. Angeliqa skriver:

    Grattis fina du! Hoppas du får en underbar dag!

  11. Martina skriver:

    Åh det lät inte helt fel :) Ha en underbar fortsatt dag/kväll!

  12. Linnéa skriver:

    stort grattis på din dag fina du!

  13. Maria skriver:

    Idag är det ingen vanlig dag! Idag är det Maddes födelsedag! Hurra hurra hurra hurra!

  14. Johanna skriver:

    Får skicka ett grattis här också. Hoppas du känner dig nöjd med dagen. Varma kramar från Stockholm och Helenelund. Johanna.

  15. Emelie skriver:

    Grattis fina du! Och tack för en fantastisk blogg med underbara bilder och inspiration! :)

  16. Men grattis! Hoppas dagen var underbar!

  17. julia skriver:

    Åh, Grattis en dag för sent! Hoppas din dag var fin! :)

  18. Jessica skriver:

    Stort grattis till fina dig!

  19. VolangLinda skriver:

    Grattis i efterskott fina du! Kram.

  20. what a fun image! and great blog, will definitely be back x

  21. Emma Axelsson skriver:

    Det låter som en alla tiders födelsedagsplan! grattis! och döfina ballonger by the way!

  22. Esteterier skriver:

    Grattis i efterskott. :) Himla fin bild!

  23. Madeleine skriver:

    tack alla så himla mycket!

  24. Marcela skriver:

    det er litt for sent men grattis med dagen uansett! Feliz aniversário! (som vi sier på portugisisk). Jeg håper du fikk en flott dag!!

Kommentera

