Hemma hos Fröken Fager

Igår hälsade jag på hos min goda vän Maja som har bloggen Fröken Fager och är tokig i loppis och 50-tal. Hon bor så himla tjusigt med sin fästman, deras hund och katter. Jag passade på att ta några bilder.
Maja älskar att baka i sitt underbara kök och dagen till ära gjorde hon en supergod saffranskaka.
Köket är fyllt med loppisfynd och vackert porslin.
I vardagsrummet finns det flera stringhyllor med kakburkar och dockor som väcker ha-begär!
Klart som korvspad att man ska ha ett schackrutigt arbetsbord!
Snyggaste tavlan.
Leksakssymaskiner, kobratelefon, kitsch-ros och en ”Majas mejeri-burk”.
Tack kära Maja för titten!
Det här inlägget postades i Hemma hos. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Hemma hos Fröken Fager

  1. Angeliqa skriver:

    Vilket underbart hem. Så många fantastiskt fina detaljer.

  2. Anna skriver:

    Vilket fint hem och framförallt vilket vackert porslin. Vattenkannan (eller om det kan ha varit saft i den) skapar habegär hos mig.

  3. hejregina skriver:

    Alltså vilken fantastisk vagn! Är den gammal eller nyproducerad? Ser så väldigt välbevarad ut!

  4. Malin Aurora skriver:

    Åh så mysigt det ser ut!

  5. Lisa skriver:

    åh så fint hem!

  6. Karoline skriver:

    Herre min gud vad övermäktigt fint hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. raquel skriver:

    jag imploderar , det här var helt sjukt mycket fint på samma gång! herregud
    katten , sockerkakorna , porslinet , tjejen , hennes tatueringar , köket , barnvagnen. oj jag måste kolla igen

  8. Jättefint och inspirerande!

Kommentera

