Blåbärströja, saffranskaka och rådjurssamling

God fortsättning till er alla! Hoppas att ni har haft en härlig jul med god mat och mycket julgodis. Vi har verkligen gottat oss, spelat yatzi, tittat på två olika Kalle (Herr Moraeus och Herr Anka) och lyssnat på världens bästa julskiva. Jag har fått fina julklappar, men kan tyvärr inte visa dem just nu eftersom jag lyckades glömma min kamera. Därför får ni se min blåbärströja, en bild på Emmelys fantastiska saffranskaka och på Majas rådjurssamling. Tre av mina favoritsaker i december.
Förresten! Imorgon spelar jag skivor på Söderport så då tycker jag att ni ska komma och dansa eller bara säga hej! Här finns eventet. Annars väntar och längtar vi till nyårsafton som kommer att bli alldeles magiskt eftersom två av mina bästa vänner och deras pojkvänner kommer till stan och då ska vi fira in det nya året med trerätters och bravur. Och på nyårsdagen fyller någon som är mig väldigt kär hela 30 år. Hurra!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Blåbärströja, saffranskaka och rådjurssamling

  1. Vera skriver:

    God fortsättning till dig med! Fantastiskt fin blåbärströja!

  2. Maria skriver:

    Såååå söt tröja. Vi ses imorgon!

  3. Amanda skriver:

    God fortsättning! Så himla fina bilder!

  4. sara! skriver:

    mmm saffranskaka!

  5. helly skriver:

    God fortsättning! Tre riktigt bra favoritsaker måste jag säga, rådjur är ju bara för fina!

  6. Yasmina svarar skriver:

    Vilken härlig tröja!

  7. Och världens bästa event var det också!

  8. good idea im gonna try it

Kommentera

