Det nya året

Nu har jag äntligen fått tillbaka kameran! Då kan jag passa på visa några presenter som jag har fått de senaste dagarna. Av mina kära mor fick jag Detaljer-boken som många bloggare har skrivit om. Min nya favoritbok. Älskar den!
Av min pojkvän fick jag ett dussin vackra glas som man kan använda till kaffe, vatten eller whiskey! Mycket praktiskt.
Och så får den se en liten titt på våra nya soffor. Denna heter Yesterday är så härligt retroinspirerad och är från Mio.
Denna skönheten heter April och är från Rum21. Helt underbar!
Måste också passa på att visa mina kolor som jag gjorde till julen. Jag tänkte att de skulle bli som Pärlans Konfektyrs kolor. Mitt bidrag till dessertbordet.
Och i detta nu sitter jag med papeljotter i håret och håller på att göra dekorationer till nyårsafton! För snart kommer några av mina bästa vänner och då ska vi dricka äppeldrinkar med champagne, äta god mat och fira in det nya året med bravur. Mitt nyårslöfte är att bli stark och och att uppleva nya länder med mina nära och kära. Gott nytt år på er!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Det nya året

  1. Beatrix skriver:

    vilka fina klappar. och sofforna ser ju bara helt fantastiska ut! passar på att önska dig ett riktigt gott nytt år!

  2. sofia skriver:

    då har vi likadan soffa :) gott nytt år på dig!

  3. LisaMarie skriver:

    Gott nytt år! :)

  4. Jättesnygga soffor! Viktor blev lite ledsen, han tyckte den andra var så skön att sitta i, hihi.

  5. Agnes Brandels skriver:

    Vilka otroligt tjusiga soffor! Himla avis blir jag! Och glasen sen då! Toppenfint har ni det!

  6. Lisa skriver:

    Åh så himla fint! Hur är Mio-soffan att sitta i? Bekväm? Kanske måste komma och hälsa på och provsitta…

    Puss!

  7. Lovis skriver:

    himla tjusigt fröken!

Kommentera

