Nyårsafton

Fina vänner, god mat, äppeldrinkar och tokdans sammanfattar vårt nyår väldigt bra. Dagen efter var jag seg i kolan och det var champagneglas överallt men det gjorde absolut ingenting. För då fyllde min kära pojkvän 30 år och det firade vi med en fest till! Hurra!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Nyårsafton

  1. L. skriver:

    Åh jag planerar att fylla hela mitt nya rum med sådana pappersblommor. Så himla fina!

  2. Hanna skriver:

    Vad fint du hade gjort! Sista bilden med alla skuggorna på väggarna är helt magisk!

  3. Emelie skriver:

    Åh, jag kan skymta servettblommorna minsann! Gott nytt år fina du! :)

  4. mira skriver:

    superflott!

  5. Emma Axelsson skriver:

    amen gu va fina dekorationer från taket!

  6. Elin skriver:

    Hur får du till så stora pappersblommor? :)
    Du måste ju ha enormt stora servetter? Isåfall hur stora?

    Superfin blogg som ger mig inspiration av att lite sneare i livet flytta hemifrån med fin fina saker!!

    • Madeleine skriver:

      hej elin! tack rara du! jag använder mig av silkespapper (finns bara en storlek), sådana som man kan köpa i bokhandlar, lagerhaus och i den eminenta affären tgr. sedan använder jag fyra eller fem silkespapper till pappersblommorna. lycka till!

  7. johanna skriver:

    åh vad mysigt! och hemkst jättefin blogg!

  8. Retrophilia skriver:

    Vilket mysigt vardagsrum! Gillar de färgglada pappersblommorna, kul idé!

  9. kajsa skriver:

    Men ååååh! Jag som haft storslagna planer på att göra något liknande med sånadära pappersbollar. Jobbar med en inredningsstylist som introducerade mig för sådana och vi har använt dem i ett par plåtningar. Jag blir lika glad varje gång!

  10. Ulrika Karlsson skriver:

    Hej!!!! Så fina pappersbollar!!! är de svåra att göra???? Ska ha barndop i augusti och vill SÅÅÅÅÅ gärna ha sådana bollar!!! skulle du ha lust att hjälpa mig??? Hur gör man????????? maila mig gärna så vet jag när du svarat mig!!! mvh ulli

Kommentera

