Husmorsklappen

Jag har fått en himla praktisk klapp av mina kära vän Emma. Något jag har önskat mig och behövt väldigt länge men typiskt nog aldrig införskaffat; ett sprits-set för att dekorera tårtor och cupcakes. Med världens finaste tillhörande ask dessutom, perfekt för en husmor som mig! Nu ska året börjas med att spritsa och dekorera allt jag ser.
Det här inlägget postades i Husmor ger tips. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Husmorsklappen

  1. Anna skriver:

    En sådan vill jag också ha, hade behövt en redan på nyårsafton. Var finns den att köpa?

  2. Angeliqa skriver:

    Vilken bra present och fantastiskt fin ask kom den i också.

  3. Emma skriver:

    Köpte den på Verner & Verner som nog finns i de flesta städer! De hade en hel serie med ”Maddesaker” :). Såg den lilla asken i en liten butik på Liseberg också. Kan tänka mig att den kan finnas i andra köks-/ och pysselbutiker också. Fråga efter ”Tala”-serien!

  4. evelina skriver:

    Nämen herregud så tjusig. Ger verkligen ”vill ha (nej förresten MÅSTE ha)-känsla!”

  5. Johanna skriver:

    Vilken tjusig och praktisk plåtask setet ligger i! Ur fint!!

  6. Finns den på Verner & Verner så går den kanske att beställa på nätet.

  7. Hanna skriver:

    åh sådan vill jag med ha, asfin och praktiskt! det suger ju att klippa av hörnen på plastpåsar, blir ju inte så snyggt utspritsat liksom.

  8. Madeleine skriver:

    angeliqa: jag vet! asken gör ju nästan allt!
    emma: åh maddesaker! jag skulle vilja åka dit nu bara för att titta på allt fint. tack igen emma!
    evelina: precis, måste ha! och det är ju alltid bra att ha en spritser.
    johanna: supertjusig! så 50-tal det kan bli egentligen.
    mikael: kollade på verner och verners hemsida men hittade tyvärr inte det.
    hanna: jag vet, har använt påsar och det är värdelöst. alla borde ha en spritser, det underlättar ju så mycket när man bakar och blir hundra gånger snyggare.

  9. Vilken superjulklapp!

Kommentera

