Vårt hem

Jag har bestämt mig för en sak. I framtiden kommer jag nästan enbart fotografera och skriva om inredning. Det känns som rätt steg att ta med tanke på att det har blivit mitt största intresse. Eftersom jag har en förkärlek till äldre möbler, loppis och retro är namnet bonjour vintage fortfarande rätt. Nu kommer jag även hälsa på hos folk med roliga hem för att ta kort och visa på bloggen. Mycket spännande! Idag får ni se några bilder från vårt hem. Nästa projekt: byta mattan under soffbordet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

37 kommentarer till Vårt hem

  1. LisaMarie skriver:

    Fint! Ser fram emot att få se fler inredningsbilder, det är ett stort intresse hos mig också!

  2. Sara skriver:

    Vilken fin samling dockvagnar du har. Och en fin idé att ägna bloggen åt inredning.

  3. Agnes Brandels skriver:

    låter toppenbra! smart drag tycker jag.

  4. Vera skriver:

    UNDERBART! Och ditt hem. Finns inga ord, så fint!!!

  5. Amanda skriver:

    Ni har ett så vackert hem! Ser fram emot det nya konceptet!

  6. Ronette skriver:

    Den turkosa klänningen var himla fin!

  7. Malin skriver:

    Ljuvligt hem!

  8. Malin skriver:

    Åh vad tjusigt ni har det! Älskar puffarna i hörnet!

  9. L. skriver:

    åh detdär dockskåpet ser precis ut som det jag hade när jag var liten, fast det var målat i ljusrosa!

  10. Volang-Linda skriver:

    roligt! det ser jag fram emot. och jäklar vad fina de nya sofforna var.)

  11. Ida skriver:

    Vad färgglatt och härligt! Tycker inte du behöver byta mattan! Den ser ut som gräs! En av mina favoritbloggerskor, Rebecca på hallonsemlabloggen har också sådana puffar i taket. Om du inte kollat in hennes blogg borde du göra det. Ni har liknande stil! Kram

    • Madeleine skriver:

      hej ida! vi kommer nog satsa på en svartvit matta men lite senare. jag gillar också rebeccas blogg, supermycket! pappersblommorna har jag haft snart i ett och ett halvt år och jag gillar dem fortfarande. de är den bästa prydnaden. kram

  12. Kajsa skriver:

    Vad roligt med mer inredning! Ert hem är så himla mysigt! Men jag hoppas att du fortfarande ibland kommer att visa upp fina klänningar

  13. Emmy skriver:

    Fint med puffarna i hörnet! Jag gjorde sådana till vårt nyårsfirande, de är väldigt söta.

  14. Lycke skriver:

    Låter underbart————–1 darling sweeet you…jag älskar allt du visar *+*

    lycke

  15. maria skriver:

    Vad fint ni har det!

  16. raquel skriver:

    vad roligt! inredning är du väldigt bra på , madeleine!
    kram

  17. hejregina skriver:

    Ja, åh vad spännande! .. och att få titta in hos olika hem!

  18. M. skriver:

    Du har ett väldigt vackert hem.

  19. Maria skriver:

    SÅÅ fine sofaer!! gosh! Herligt hjem :)

  20. Sofia Ekström skriver:

    Hej!

    Nu var det alldeles förskräckligt länge sedan jag klickade in här, så hej! Förstå o främst så älskar jag lampan med de två röda skärmarna, så himla, himla fin! Sen så undrar jag hur man gör sånna fluffiga, blomliknande pompoms som hänger så fint i ert tak?

  21. Lisa skriver:

    så himla fint du bor!

  22. kajsa skriver:

    fantastiskt fin soffa!

Kommentera

