Tisdagstips

Igår var det en artikel om mig och bloggen i tidningen Östran. Jag berättar om inredning, känslan man får i maggropen när man hittar ett fynd på loppis, om klubben som vi har på Debaser och min livslånga kärlek till Paris. Om ni missade att köpa tidningen så kan ni läsa intervjun här istället.
Imorgon ska ni få komma hem till en känd bloggerska som är en av mina favoriter! Hon tycker om citroner, pasta, ord och sin pojkvän som börjar på L. Kan ni gissa vem det är?
Á bientôt!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Tisdagstips

  1. Amanda skriver:

    Spännande! Jättefina bilder!

  2. Angeliqa skriver:

    Vad roligt med intervju. Jag ska genast läsa den på webben.
    Blir spännande att se vem det är du skall besöka också. Jag är så dålig på att komma på gåtor så jag vågar inte gissa.

  3. L. skriver:

    är det nio till fem-sandra? Men hon bor ju i new york? (Kan hända att jag gissar fel också…)

  4. Åh vilken fin intervju.

  5. Rebecca skriver:

    hmm…gissar också på niotillfem-sandra. Mycket bra intervju! :)

  6. Ia skriver:

    Gissar också på Sandra Beijer (niotillfem), men som sagt hon bor ju i New York… :S

  7. Vad kul med en intervju i tidningen! Härliga frågor och svar. Fina bilder med förstås!

  8. Åsa skriver:

    Vilken härlig intervju, sådanna klipp är alltid så kul att ha kvar! + mycket fina bilder. Hoppas att de första dagarna på nya jobbet gått kanoners!

  9. M. skriver:

    Vilken trevlig artikel!

  10. Sarah skriver:

    Så roligt, hade ju ingen aning! Ska läsa artikeln direkt!

Kommentera

