London

Nu åker jag till London! Hej afternoon tea, hej fantastiska vintagebutiker och hej mina arbetskompisar! Det kanske blir ett hej till VolangLinda om jag träffar henne på stan, hon ska nämligen också till London precis denna helgen. Snart är jag tillbaka med fina bilder och tips från en av världens bästa städer. Men tills dess får ni ha en bra helg!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till London

  1. Angeliqa skriver:

    Ha det så trevligt i London!

  2. Esteterier skriver:

    Hoppas på många många bilder!

  3. helly skriver:

    Perfa ju, behöver lite Londontips för framtiden. Och hoppas du får så himla kul såklart!

  4. Beatrix skriver:

    hoppas du har en toppenfin resa! ser fram emot foton o tips när du är tillbaks, jag ska också snart en sväng dit. :)

  5. Yasmina svarar skriver:

    Hur har du haft det i London? Några bra tips :)?

Kommentera

