Afternoon tea

Nu är jag tillbaka! London har varit helt underbart med vårsol, eftermiddags-te och bakelser, Queen-musikal, många klänningsfynd och långa middagar. Jag håller på att redigera bilderna från resan så förhoppningsvis kommer de upp redan imorgon. Här ser ni en bild när vi drack afternoon tea och åt bakelser på Harrods. Tänk om man fick göra det varje helg.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Afternoon tea

  1. elly skriver:

    vilka goda bakelser! och vårsol liksom, i januari! fast jag är visserligen glad åt snön som fallit här. snart kanske jag kan åka skidor!

  2. Sarah skriver:

    Så himla mysigt det var!!

  3. LisaMarie skriver:

    Låter underbart! Åh jag vill också till London!

  4. Linnéa skriver:

    låter verkligen fint! ser så himla gott ut!

  5. Åh, afternoon tea på Harrods, jag har också ätit afternoon tea där. En upplevelse! Jag tycker att Harrods är så duktiga på att göra scones också- sconsen är höga, fluffiga och saftiga utan att vara degiga innuti. Den kombinationen är helt omöjlig i Sverige, här finns det inget ställe som klarar av att göra sådana scones…

  6. noabsolutehanna skriver:

    åh, bakelserna ser underbara ut. särskilt nyfiken blir jag på den chokladöverdragna till vänster … :) är det någon form av fancy biskvi?

  7. Hanna skriver:

    Hm, den kommentaren ovan var från mig (fast från fel konto) … :)

  8. Åh hå hå Madeleine! Du har haft det bra du, det ser jag! Härligt!

  9. Lisa skriver:

    London är himlans fint! Hur varmt var det? Längtar efter bilder! Och gärna på klänningarna också… Puss!

  10. raquel skriver:

    ser ju helt underbart ut också! afternoon tea , bakelser och klänningar. ja tack. har aldrig varit där dock , men nån gång så

  11. S.L. Gabriel skriver:

    Tycker nästan alla hus ska vara klädda i grönt. Det är så vackert. Och visst är Primark och Forever 21 helt fantastiska? Fina saker och inte så dyrt.

Kommentera

