Bonjour London!

Nu ska ni få se bilderna från London. Vi reste ett helt gäng från mitt jobb och var där i två dygn.
Vi bodde på hotellet Dubbletree by Hilton.
Till frukost åt vi fruktsallad, trekantssmörgås, croissant och kaffe. Pret är bästa frukoststället.
Det var plusgrader och ibland dök solen upp.
När vi hade ätit färdigt så tog vi tunnelbanan till Oxford street för att promenera runt och titta i affärer.
Världens finaste hus med tillhörande trädgård.
Vi fick vår dos av grönt.
Och jag fick min dos av shopping. På Primark fanns det många fina blusar och klänningar med runda kragar för runt hundalappen. Lyckan!
Forever 21 är en favoritbutik.
Sedan åkte vi i en röd dubbelbuss med öppet tak och fick en guidad rundtur i London.Vi avslutade med en fantastisk afternoon tea på Harrods som kan göra vem som helst lycklig!
Scones med clotted cream och sylt.
Ros-te och små bakelser.
Åh ljuvliga stad. Vi hann även med att se en musikal och äta goda middagar men då lämnade jag kameran på hotellrummet. Nästa gång jag är i London så ska jag stanna en vecka!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Bonjour London!

  1. Lovis skriver:

    så himla fint! hur mycket vårkänslor fick du? :)

  2. Sara skriver:

    Galet växt-hus ju! Vill också till London

  3. Yasmina skriver:

    Vad köpte du för fint? *Nyfiken*. Funderar på att åka till london i september.

  4. Vad härligt det ser ut!

  5. Åsa skriver:

    åh! jag blir så avensjuk att jag nästan går sönder. måste boka en resa, nu nu nu! finfina bilder dessutom.

  6. M. skriver:

    Åh gud vilka härliga bilder. Får lite ont i magen men på ett bra sätt. Åker nog tillbaka till London i vår, om jag får ihop lite pengar.

  7. Helly skriver:

    Nu blev jag ju jättesugen på att resa! Kanske till London eller bara någonstans där luften är annorlunda och solen lite varmare!

  8. Kajsa skriver:

    Åh, nu vill jag också åka till London igen, så himla härlig stad det där

  9. rebecka skriver:

    fantastiskt Londonhungrig gjorde du mig just.

Kommentera

