Klädbytardagen

Imorgon premiärspelar jag skivor i en butik! I en av Kalmars finaste butiker till och med; Maria Retro på Esplanaden. Fröken Maria har nämligen anordnat en klädbytardag där man kan lämna in plagg man inte använder längre för att sedan byta sig till plagg man tycker är fina men som någon annan inte vill ha. Bra grej! Under tiden tar jag fram mina bästa vinylskivor och spelar franskt, gammalt, nytt och lite dansant. Ni hittar mer information om klädbytardagen här. Kom mina små vintagekycklingar!
Det här inlägget postades i Husmor ger tips, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Klädbytardagen

  1. Linnéa skriver:

    Vad roligt det låter! Synd att jag inte bor närmare.

  2. Sarah skriver:

    Åhhh, om jag mår bättre i morgon tittar jag förbi!!

  3. Maria skriver:

    Med Madde vid skivspelaren blir det en toppen stund! Det kommer också finnas finfina kanelbullar och kaffe/läsk för en tjuga! Och så självklart underbara tillfällen att finna ett nytt favoritplagg!

    Välkomna!

  4. Made by Ina skriver:

    Vilken härlig idée ;)

Kommentera

