Jag har inte glömt

Jag har inte glömt hur det känns att vakna med solen i ögonen och med fönstret på glänt. Jag har inte glömt hur de nyplockade jordgubbarna smakar i munnen efter att ha plockat flera liter i landet. Jag har inte glömt hur det känns att ligga i solen på en brygga, bli alldeles varm och höra hur vattnet skvalpar runt. Hur måsarna tar mina smörgåsar och hur det alltid svider varje gång jag blir solbränd. Dagar som dessa vill jag komma ihåg hur det känns att ha sommar. Jag kommer aldrig att glömma för jag längtar varje dag.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jag har inte glömt

  1. Miryam skriver:

    Fasligt fina bilder på sommaren!

  2. Sara skriver:

    Åh, sommarlängtan

  3. LisaMarie skriver:

    Åh jag minns när du bloggade om det där i somras. Himla fint!

  4. Jag har inte heller glömt. Åh vad det är härligt med sommar. Jättefina bilder med!

  5. Lycke skriver:

    Sommar ja!! tack puss. underbara bilder..

    kramar Lycke

  6. Lisa skriver:

    så himla fint

  7. raquel skriver:

    åh , jag har nästan glömt faktiskt..

  8. hanna skriver:

    Jag längtar också nåt så fasligt till sommaren just nu.
    Vill inte ha 35- längre… :-)

Kommentera

