Bonjour Vintage i Retro

Igår kom nya Retro ut i butikerna!
Om man bläddrar fram till uppslaget med webbvykort så hittar ni en februarihälsning från mig! Jag berättar om bilden jag har valt till vykortet, vad bloggen handlar om och mitt bästa fynd.
Eftersom bilden blev beskuren så får ni nu se vykortet i sin helhet med citronpajen, tallriken från Karlskronas porslinsfabrik och Spisa Ribb-koppen. Funderar på att göra bilden till ett riktigt vykort, vad tror ni om det?
Translation: You can read about me and my blog in the new issue of Retro!
Det här inlägget postades i Böcker och tidningar. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Bonjour Vintage i Retro

  1. LisaMarie skriver:

    Det tror jag skulle bli ett finfint vykort!

  2. Morris skriver:

    Jaaaa! Jag vill ha ett sådant kort!
    Fin februarihälsning också!

  3. Emelie skriver:

    Åh jag vet! Fantastiskt! :)

  4. kikar in och önskar den en trevlig helg :)
    Hoppas allt är bra denna soliga Fredag

  5. rebecca skriver:

    sv: åh, tack så himla mycket.

  6. Rebecca skriver:

    Vad kul! Jag var med i förrförra retro! Blev så himla glad när de frågade om jag ville vara med.
    Fick tidningen på designmässan, men har inte hunnit läsa ännu!

  7. amanda skriver:

    Fint! Ska nog köpa den tidningen, verkar trevlig!

  8. Helena Högberg skriver:

    Vad bra att din blogg var med i Retro så att jag hittade den!

  9. Karin skriver:

    klart att du ska göra bilden till ett riktigt vykort!! Hur fin bild som helst :):)

  10. Hej där!

    Det är allt tur att jag har en man som läser alla fina hälsningar på min blogg och dessutom kollar upp spännande saker – som intervju, Clara, gillar… Jag har varit så olidligt stressad och bortkopplat senaste tiden så jag har noll koll. Men så sa han nyss – Vad kul att Clara gillar Mokkasin! Va? sa jag. Clara? Jaaa, Underbara Clara, det stod i en fin intervju!

    Vad kul! Och vilken fin intervju och tack för du frågade! Frågade Clara alltså, så jag fick vara med i ett sådant fint sällskap.

    Tack du rara!
    Och puss tebaks!

  11. Frida skriver:

    Så tjusigt och vad roligt att du är med i den!! Får nog gå och införskaffa mig den nu när den äntligen har kommit ut. Ha det fint!!

  12. Volang-Linda skriver:

    Vad roligt! Den ska jag minsann gå och köpa. Kram fina du.

Kommentera

