Bonjour Pinterest!

Bonjour bakelser!

Bonjour hem!

Bonjour inspiration!

Nu finns jag också på Pinterest! Bättre sent än aldrig. Jag har samlat ihop några av mina bästa bilder i åtta olika kategorier; bakelser, vintage, pyssel, kalas, bröllop, inspiration, hem och fina saker. Gå in och följ mig!
Translation: I’m on Pinterest now!
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bonjour Pinterest!

  1. Vera skriver:

    Jag har ingen Pinterest än! Får kanske ta och skaffa mig det någon dag!

  2. Ellen skriver:

    åh kan inte du bjuda in mig! jag har skickat min mejl för att få en invite på hemsidan men det var tusen år sen och fortfarande har jag inte fått någon invite…

    • Madeleine skriver:

      hm jag ska kolla om jag kan skicka en invite. jag fick också skicka in min mail och så tog det någon dag tills man fick ett svar tillbaka med inlogg. försök att göra det en gång till annars!

Kommentera

