Sturegatan

Det är inte ofta man hittar ett retrohem när man tittar efter bostäder på Hemnet. Men plötsligt händer det! Denna fina lägenheten i Malmö är till försäljning just nu och man märker att här har det bott någon med bra smak. Min personliga favorit är det stora barnrummet men köket är också helt ljuvligt.
Translation: This lovely flat in Malmö is for sale!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Sturegatan

  1. amanda skriver:

    vilken fantastiskt fin lägenhet! hittar också fina lägenheter ibland, där man bara vill flytta in och inreda den!

  2. Karoline skriver:

    åh vilken underbar lägenhet! (förutom köksinredningen då)
    Jag är så himla sugen på att flytta till något riktigt och lämna min studentlägenhet!

  3. Martina skriver:

    dog precis snyggdöden! love it!

  4. Viveca skriver:

    Så snyggt!

  5. Susanna skriver:

    Måste ju tipsa om http://www.stadshem.se som bara säljer retrohem (möjligtvis kan det också vara så att min man jobbar där ;-). Kolla in dem. Lovar tonvis med inspiration!

  6. Marcela skriver:

    Så fin!! Det ser ut som min drømmeleilighet.

  7. Maria skriver:

    Jeg vil bo der!!

  8. elly skriver:

    vilket golv! jag är väldigt svag för trägolv (det var en stor anledning till att jag köpte just lägenheten jag köpte). hoppas att du kan komma hem till mig och hälsa på nästa gång du är i sthlm! puss

  9. Kuriosakabinett skriver:

    Åh kakelugnen med kandelabern på är helt otrolig!

  10. Ping: Blog of the month: Bonjour vintage! « Zelda was a writer

Kommentera

