Helgplaner

Denna helgen kommer bli hur bra som helst. Här kommer en checklista på mina helgplaner.
♦ Till frukost ska vi äta pannkakor med bär och dricka en kanna kaffe till det.
♦ Åka till landet och hälsa på mina föräldrar. Gå promenader i solen och låtsas att det är vår. Typ.
♦ Ikväll spelar jag skivor på Popidyll! Kom, säg hej eller se ett av Sveriges bästa band live; Caotico. Lyssna speciellt på låtarna Back of my head , Brains out och Into the beat. Lyssna förresten på hela skivan, alla låtar är sjukt bra!
♦ Gå på söndagsloppis på Folkets Park om kroppen och knoppen tillåter. Om jag kan stå på benen så blir det en sväng för att titta på porslin och annat fint.
♦ Äta bakispizza till någon bra film.
♦ Göra färdigt ett arbete och göra om bloggen!
Vad ska ni hitta på?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Helgplaner

  1. Miriam skriver:

    Jag ska också gå på loppis och sen ska jag njuta av det underbara vädret! Lycka till ikväll!

  2. sofia skriver:

    låter som den helt och hållet perfekta helgen!!!

  3. Helly skriver:

    Håller med Sofia, låter som en finfin helg!
    Min helg har varit full av fina saker; hälsa på hästen i nya fina stallet, ha kalas, träffa fina vänner, gå på visning av drömhuset samt ha kalas. Igen.

    • Madeleine skriver:

      åh din helg låter också helt underbar! du måste ta kort på drömhuset och visa sen i bloggen! och fint att hälsa på hästen också, vill verkligen börja rida en dag.

      • helly skriver:

        Det finns en bild på drömhuset nu, i bloggen min. Tyvärr var det lite för lågt i tak, min karl är rätt lång. Men själva huset i sig var ju jättefint, nära till hav och skog. Fin trädgård med äppleträd och sparka-boll-gräsmatta på sommaren och pulkabacke på vintern.

        Så jakten går vidare!

  4. krupnikov skriver:

    Ägnade hela lördagen åt att dra runt på Söder och kolla in loppisar. Hittade två blomkrukor :)
    Emma

Kommentera

