Måndagsbarn

Det är måndag och jag tänker på barnrum. Att inreda barnrum måste vara det roligaste som finns. Man kan hitta på de mest oväntade lösningarna och ösa på med färg och konstigheter. Om jag får välja så vill jag ha det så i hela hemmet. Vi längtar efter ett hus som vi kan renovera precis som vi vill ha det med konstiga vinklar och vrår.
Ett hus på landet som är nära vatten och skog. Ett hus som ser ut som en godisaffär hämtad från Pippi Långstrumps värld. Eller som Villa Villekulla med grönt tak och rosa golv. Pippi måste vara min största inspirationskälla när det kommer till inredning.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Måndagsbarn

  1. Vera! skriver:

    Ja!!! Pippi är verkligen den bästa inspirationskällan! Längtar tills vi får se barnrummet. Kram!

  2. Åh barnrum. Jag håller med. Finns det något roligare?

  3. Agnes Brandels skriver:

    Pippi-godisaffären måste ju vara det bästa som finns! Hoppas att ni hittar ett hus! kram

  4. julia skriver:

    Jag håller med! Jag inredde Elsas rum förra veckan och det var så kul!

  5. a cup of emilia skriver:

    Ja, barnrum måste vara det roligaste att inreda. Jag ska börja ge mig på att inreda ett om några dagar. Vi väntas tillökning i början av maj och jag måste hitta något att fördriva tiden med :) Kramar Emilia

Kommentera

