Kojan

Att vara hemma med ett sjukt barn. Försöker trösta och få henne att äta. Tittar ut genom fönstret på alla som går med sina hundar eller är på väg till jobbet. Det bästa man kan göra då är att bygga en koja, gömma sig och vägra gå ut tills våren behagar att dyka upp på riktigt. Vi slog ihop sofforna och satte upp sänghimmeln med spetstyg. Här läser vi böcker och tittar på gamla filmer. Sover och filosoferar.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

21 kommentarer till Kojan

  1. thea skriver:

    kanskje det fineste jeg har sett!

  2. Agnes Brandels skriver:

    åh vad mysigt det ser ut! Ni missar inget därute, det är inte vår än!

  3. Marta skriver:

    Så fint med allt! Vill också gosa ner mig i en koja.

  4. Karoline skriver:

    Vad mysigt!!! Hoppas lilltjejen kryar på sig! Kram

  5. Kajsa skriver:

    Vilken kanelbullekudde!

  6. alexandra skriver:

    vad himla himla mysigt!

  7. whitemaskgirl skriver:

    Vad mysigt, så vill jag ha det med mitt barn sen, under de sjukdagar som kommer.

  8. Sonya skriver:

    Jag vill BO i den där sängen! Och äta upp kanelbulle-kudden.
    Himla fina bilder!

  9. Ella skriver:

    Oj va fint!
    Den gula lampan är supersöt, vart kommer den ifrån?

  10. Kuriosakabinett skriver:

    Jag bygger också kojor och jag har inte ens ett barn. Finns inget som gör en på bättre humör och krypa in en och läsa en bok.

  11. La Donna Jonna skriver:

    Åh där vill jag också bo! Himlans fint!

  12. Lisa skriver:

    åh så mysigt!

  13. Ida skriver:

    Jag dödens dör vad mysigt! Finaste kojan!

  14. Siri skriver:

    Var kan man hitta en likadan kanelbullekudde? Den var helt fantastisk!

Kommentera

