Retrotävling

Nu är det tävlingsdags! Kommer ni ihåg de älskvärda affischerna med retrodesign från Restyle shop? Nu kan två lyckliga personer vinna två valfria affischer gjorda av Jan Skácelík. De är så himla tjusiga!
Såhär gör du för att tävla:
1. Följ min blogg på Bloglovin.                                                                                                                                               
2. Besök Restyle Prints, titta på alla fina affischer. Sedan lämnar du en kommentar hos mig och berättar vilka du skulle vilja vinna.
För större chans att vinna:
1. Facebooka, Twittra eller blogga om tävlingen. Glöm inte att berätta när du har gjort det.                            
2. Gilla Restyle Prints på Facebook.
Lätt som en plätt! Tävlingen pågår till onsdag och efter utser vi två vinnare. Lycka till!

Uppdatering: Tävlingen pågår till onsdag!


Translation: I have a lovely giveaway from the Etsy shop Restyle Prints. Here is how you can enter to win two prints: If you have Bloglovin, please follow me. Visit Restyle Prints and leave a comment telling me which prints you would like to win!
For additional entries: Facebook, tweet, or blog about the giveaway and leave a comment saying you did so! Like Restyle Prints on Facebook. The competition goes on until wednesday midnight. Good luck!
Det här inlägget postades i Tävling. Bokmärk permalänken.

73 kommentarer till Retrotävling

  1. Pernilla skriver:

    Hej! Jag har precis hittat till din blogg och tycker hemskt mycket om den. Om jag blev den lyckliga vinnaren skulle jag väldigt gärna vilja ha affischen med bersåkoppen och texten You are my cup of tea, eller den med bersåkannan och texten Bohus berså – great way to enjoy tea.

  2. ida skriver:

    Åh vad svårt att välja två!!! Men jag skulle helt klart välja retrokamera-affischen (med många, gula) och den med syntharna på (en till varje familjemedlem). Jag har försökt gilla på facebook men länken fungerar inte och jag hittar inte när jag söker. Sen har jag skrivit om det på facebook och bloggat om det på http://idapauline.blogg.se.
    *Håller tummar och tår så hårt jag kan*

  3. Louise Ilhammar skriver:

    Hej!

    Om jag vann skulle jag gänra vilja ha affischen med berså the-kannan. Jag har tyvärr inte lyckats få upp mitt berså porslin till min nya lägenhet. Och den affishen tror jag skulle göra min längtan lite mindre.

    Jag skulle även välja den svart/vita affischen med mustachen på. Min kära sambo Simon försöker odla en mustach och det finns många haters där ute om detta, jag tror han verkligen skulle peppas att fortsätta om han fick en sån fin affisch att pryda väggen med.

    Tack för mig!
    Louise

  4. Louise skriver:

    Hej!

    Om jag skulle vinna skulle jag välja affischen men berså the-kannan. Jag har tyvärr inte lyckats få upp mitt berså porslin till min nya lägenhet. Men med en sådan affish skulle nog min längtan bli lite mindre.

    Sen skulle jag även välja den svart/vita affishen men en mustasch på. Min käre sambo Simon håller på att spara ut en mustasch, och det finns många haters där ute om detta. Men med denna affisch tror jag garanterat att han blir fortsatt peppad att fortsätta.

    Tack för mig!

  5. sofia skriver:

    wow, vilken fin tävling! jag skulle välja den i blått och rött och den med berså-kannan. sjukt fina!

  6. Angeliqa skriver:

    Vilken bra tävling! Jag vill ha allihop, men kanske främst den rosa ”you are my cup of tea” och den röda skrivmaskinen med turkos bakgrund.

  7. Nellie skriver:

    För fint! Jag skulle vilja ha http://www.etsy.com/listing/68972617/retro-kitchen-decor-midcentury och http://www.etsy.com/listing/63592435/tea-poster-teacup-print-kitchen-art-stig. Gillat bonjour vintage på bloglovin har jag gjort länge. : )

  8. evelina skriver:

    ojojoj nu har jag gjort allt jag kan för att vinna. följer dig redan på bloglovin, jag önskar vinna ”Some like it hot” för kannan på bild gör mig helt tossig så att det skulle kvitta om kaffet var slut på morgonen. Jag hade varit glad ändå! Tipsat om tävlingen på min blogg och gillar restyle på fb. fint, fint, fint:)

  9. Ronette skriver:

    Nej vad roligt! Och jösses vad svårt att välja. Hm.. får man ångra sig senare? Haha. För just nu känner jag mest för robot-bilden och retrokamerorna med blå bakgrund. Dock var ju alla star wars-motiv väldigt tjusiga också :))
    På bloglovin har jag följt dig länge. Fixar ett inlägg på frangesmarron. Om det blir vinst ska jag dela den med min kompanjon där.

  10. hejregina skriver:

    Hej&trevligt!
    Jag följer dig på bloglovin och skulle helst vilja vinna You are My Cup of Tea
    kram!

  11. Marlou skriver:

    åh, så fantastisk fine de er! hvis jeg skulle velge blir det vel http://www.etsy.com/listing/83667384/love-print-vintage-typewriter-poster og http://www.etsy.com/listing/91992694/retro-happy-art-quotes-print-typography :)

    & så følger jeg bloggen din på bloglovin og ‘liker’ restyle prints.
    ha en fin dag!

  12. Josefin skriver:

    Vilken rolig tävling! Om jag vinner (vilket jag hoppas hoppas) så skulle jag vilja ha den turkosa affischen ”swedish tea time” med bersåkoppen eller den gula med polaroidkameror. Följer dig på bloglovin gör jag med glädje! (Har skrivit en liten rad om tävlingen på min blogg).

  13. Eva skriver:

    Ah, så svårt att välja! Men mina favoriter är nog ändå den med många kameror (gul bakgrund) och Kitchen print Cathrineholm. Den sistnämnda skulle vara så fin över lilla Bosses spis här hemma… Kamerorna vill jag ha för mig själv :)

    Tack, ha en fin dag så här på självaste kvinnodagen!
    /Eva

  14. Clara skriver:

    Jag vill så himla gärna vinna ”Cathrineholm poster print Mid century modern desing poster minimalist art wall decor Typography Retro print Of Norway wall decor A3” för ärligt talat har jag varken tid eller ork att springa på loppisar och leta fint retroporslin. Så det här blir kanske ett litet substitut, fast på papper.

  15. Sara skriver:

    Jag vill också tävla:D Din blogg bloglovar jag redan så det äro inga problem. Om jag skulle vinna så vill jag ha den med gul bakgrund och äldre kameror som motiv, himla tjusig. Denna alltså: http://www.etsy.com/listing/78866678/retro-poster-polaroid-print-vintage

  16. Yael skriver:

    Hej! Så roligt med en tävling:
    Alla är fina, men om jag vinner vill jag gärna ha: Tea poster teacup print Kitchen art – Stig Lindberg Bersa – Swedish tea time A3 turquoise wall decor
    Jag följer dig på bloglovin’
    Jag har delat på Fb och gillat:https://www.facebook.com/profile.php?id=613772099

  17. roosidaI skriver:

    Hej!
    Vilken otroligt superduper fin tävling!
    Jag skulle först och främst välja http://www.etsy.com/listing/91292279/love-quote-art-print-typography-poster , just för att den gör en så lycklig. All you need is love, hur fint är inte det. Lever för kärleken. och som nummer två skulle jag ha valt http://www.etsy.com/listing/66258949/quote-print-typography-poster-art-print och gett till min fina,vackra söta pojkvän som bor 40 mil ifrån mig och som fyller 25 i maj. Han lyser alltid upp en regnig dag, och han är min skatt vid regnbågens slut.

    Jag har också tipsat om tävligen via facebook, för jag har ingen blogg eller twitter!

    Tack för en så otroligt tjusig blogg! : )

  18. twigyo skriver:

    Oj, vad fint! Tycker om din blogg så hemskt. Make’s me smile. I also like the way you write. And the pictures! Could there be any more sweet thing in world?

    I really love the ”Kiss Me Right Under My Mustache” (http://www.etsy.com/listing/76058082/mustache-print-typography-art-print) board. Just perfect.

    I wish you lovely spring<3

    Hälsning från grannen i Finland

  19. Grace skriver:

    I would love to win the Polariod Camera Poster print.

  20. Grace skriver:

    I liked ‘ReStyle Prints’ on Facebook.

  21. Karin skriver:

    Kitchen art Print Coffee Cathrineholm retro mid century modern inspired kettle art poster
    och
    Star Wars print typography art poster Nursery decor Kids art – May the force be with You

  22. Lucia skriver:

    I liked ReStyle Prints on Facebook.

  23. Camilla Sandmark skriver:

    Hej!
    Såklart jag vill vara med!
    1. Följer dig på bloglovin som nummer 450.
    2. Gillar Restyle Print på fb.
    3. Tea Poster Teacup Turquoise Stig lindberg Berså och Some Like It Hot Blå bakgrund-Gul kanna.
    Dem vill jag ha om hag har så´n tur att jag vinner!!

  24. Åh, vad kul!

    Eftersom både jag och pojkvännen håller på med musik, är synth-nördar och letar lägenhet tillsammans så att vi kan börja inreda snart, så måste jag definitivt säga den här fantastiska affischen med finfina synthar;

    http://www.etsy.com/listing/83591376/retro-geek-print-analog-synthesizer

    och även den här jättefina gameboy-affischen;

    http://www.etsy.com/listing/71710860/nintendo-art-print-poster-video-game

    Jag har gillat på Facebook och sånt, och håller alla tummar jag har att vi vinner och får dekorera vårat framtida hem med dessa underbara affischer!

  25. Nu har jag även skrivit om tävlingen på min blogg! :) /blackdogwhitepanther.blogspot.com

  26. Sandrine skriver:

    I like the retro polaroid print.
    I already liked ReStyle Prints on FB.
    Thanks for the giveaway.

  27. Elise skriver:

    Åh, självklart följer jag dig på Bloglovin’.

    Om jag vann skulle jag så hemskt gärna vilja pryda mina nu väldigt tomma väggar med dessa två:
    http://www.etsy.com/listing/66258895/star-wars-print-typography-art-poster
    http://www.etsy.com/listing/66280303/typography-print-eyechart-poster-funny

  28. Manola skriver:

    Hello, I discovered your wonderful blog thanks to Camilla (Zelda was a writer).
    I just love it … unfortunately I don’t understand your language, but the photos are beautiful and there are so many things from which to take the inspiration! Keep it up! :D
    I talked about your giveaway on my facebook page and I follow Restyle Prints (of course: I love it!)

    My favourite prints are: ”Love Print Vintage Typewriter” and ”Coffee print typography poster mid century art – Stig Lindberg- hot coffee Scandinavian design retro”

  29. krupnikov skriver:

    Hej hej!
    Har följt din blogg via Bloglovin ett tag redan :)
    Har delat, bloggat, gillat! Följt instruktionerna alltså.
    Är helt kär i trycket där det står: All those moment will be lost in time like tears in the rain.
    Likaså är jag grymt förtjust i trycket med skålarna/kopparna där det står Cathrineholm – From Norway with love.
    Tavlorna skulle förgylla min lilla lya och jag skulle kunna sitta i min fåtölj med katten i knät och bara titta på dem i evigheter.
    Krupnikov/Emma

  30. Nancy K. White skriver:

    I love the Nordic Tea and the Drink Tea prints!

  31. azure77 skriver:

    The Catherine Holm bowls and the Nordic Tea.

  32. azure77 skriver:

    I may have accidentally entered twice. I didn’t see my comment, so I entered again, but then I realized that it was probably just waiting for monitoring. I’m a little new to blogging. I’m sorry!!! Anyway, all the prints are lovely, and I am happy to have found your blog! :)

  33. Kathy Genet skriver:

    I shared on Facebook. I love your posters, would like to win a Catherineholm bowl poster or a viewmaster poster. Lovely!

  34. Dina skriver:

    Åh! Har sett på disse plakatene lenge, så nå krysser jeg fingrene og håper jeg vinner!:D
    Hvis jeg skulle være så heldig vil jeg gjerne ha disse to: (forsto det som at man kan velge to?)
    – radioplakat Stay well tuned
    – Catrineholmplakat From Norway with love

    Følger deg på Bloglovin fra før, også ”liker” jeg Restyle på Facebook!

    Super konkurranse!

  35. Miriam Bos skriver:

    Such a lovely idea! Thanks for the giveaway :D
    I posted about this blog on facebook and liked your facebook page. This is my ultimate tea poster!! Love it very much ^^
    http://www.etsy.com/listing/66232413/kitchen-art-print-tea-print-cup-print
    But I love all your designs!

    Kind Regards,
    Miriam

  36. Josefin Cederäng skriver:

    Jag tycker att det fanns hur många fina affischer som helst men jag fastnade för den där det står ”Life is a mixtape”, för det är det verkligen. Det är fullt med en massa lugna stunder, jag-vill-aldrig-sluta-dansalåtar, soulfeelings, hårdrocks-aggressioner och klassiska svenska hits. Om jag vann skulle jag hänga upp den i mitt vardagsrum i min allra första lägenhet som jag nu har köpt och har börjat inreda. Det är fantastiskt kul och jag älskar verkligen retrostilen. Jag har tweetad om den här tävlingen och jag har like:at den på facebook (dock inte bara för tävlingens skull utan faktiskt för att jag tycker om hemsidan väldigt mycket och din blogg är supermysig).

  37. Ulrika skriver:

    Fantastiskt fina är de allesammans, men skulle jag välja två skulle det nog bli ”Shine on you crazy diamond”-printen eftersom det var en av min pappas (och en av mina) favoritlåtar, samt ”Life is a beautiful ride”-printen eftersom det är just en sådan vespa som jag skulle vilja susa omkring på i sommar. Men går inte det så kan det ju vara fint att ha en på väggen i alla fall.

    Självklart följer jag dig på Bloglovin’! Hur skulle jag inte kunna det? :)

  38. Emma Axelsson skriver:

    hej! finfin tävling. jag skulle vilja vinna postern med tv-spelskontrollen, ”keep control”, samt postern med de grymma syntarna. sweet!

  39. Phoebe skriver:

    oh my goodness its so hard to pick one! I would love to have this one http://www.etsy.com/listing/81799227/polaroid-camera-print-wall-decor-nursery
    they are all so cute! I am in love with your blog by the way. If all of your images are in your house I might steal your house one day.

  40. La Donna Jonna skriver:

    Va kul! Och vilka fina affischer, kan ju inte bestämma vilken som är finast. Håller tummarna på söndag!

  41. Ping: Finbesök |

  42. Fridaj skriver:

    Fast nu ångrade jag mig nog ändå, vill ha den gula! haha fanns ju så mycket fint ^^

  43. hanna skriver:

    Hej! Tjusig blogg och tjusiga affischer!
    Om jag vann skulle jag hemskt gärna vilja ha ”life is beautiful ride” hängande i mitt rum. Tror att den skulle fungera som en bra liten påminnelse att le mer :)
    Kram

  44. Ida skriver:

    Hej! Jag gillar din blogg skarpt, den inspirerar och gör mig glad, varje dag. Om jag skulle få äran att vinna två affischer från ReStyle skulle jag välja dessa:
    http://www.etsy.com/listing/63592435/tea-poster-teacup-print-kitchen-art-stig och http://www.etsy.com/listing/65865625/typography-print-tea-cup-poster-love-art.

  45. EMALJ skriver:

    Jag sjunger You are my sunshine-sången för min älskade lilla son varje kväll så jag skulle vilja vinna ”You make me happy when skies are gray” att ha i hans rum. För det är så himla sant och jag vill att han Alltid ska veta det.

    Och som tavla nummer två skulle jag välja ”You are my cup of tea” :)

    Tack för finaste bloggen! Kärlek!

  46. Johanna skriver:

    Vilka underbara priser i din vår tävling. Behövs piggas upp med lite färg här hemma och min stil går åt retro hållet så jag skulle gärna vilja vinna Love Print Vintage Typwriter Love poster och Mid Century Print Danish Modern retro art Typography print. Har följt din blogg på bloglovin länge och uppskattar alla dina inspirerande inlägg. Har även gillat Restyle prints på Fb. Lägger upp tävlingen på min blogg oxå och håller hårt i tummen:o) Mvh /Johanna

  47. Johanna skriver:

    Har nu både facebookat (www.facebook.com/jozojohanna) om tävlingen samt bloggat (www.jj-johanna.blogspot.com bild i högra spalten)

  48. Noomi skriver:

    Tjoho! Följer nu dig på bloglovin så nu kommer jag till det mer kivigare momentet, att välja ut bara 2 affischer! Alla affischer är ju så fina men jag har nu till slut kommit fram till att de här två kan lysa upp mitt kök och sprida mycket färg och glädje precis vad jag behöver, älskar gamla mopeder så jag fastnade ganska fort för den med texten ”life is a beautiful ride” och den andra jag valt är den med den färgglada texten ” you are my only sunshine” bara därför att den är så färgsprakande och galen precis som jag.

    Njut av livet o ha de bra nu.

  49. Linnéa skriver:

    jag vill såklart vara med och tävla! följer dig på bloglovin gör jag sedan länge. Och jag har skrivit några rader om tävlingen i min blogg!
    de jag helst skulle vilja vinna är den där bersåkannan eller affischen med en skrivmaskin!

  50. Jessica skriver:

    Åh! Jag vill ju vara med.
    I så fall skulle jag vilja ha den här: http://www.etsy.com/listing/79138285/retro-poster-print-pop-art-poster-mid och den här: http://www.etsy.com/listing/81300151/retro-print-poster-polaroid-rolleiflex
    Jag har likeat på facebook och bloggat här: http://litesocker.blogg.se/2012/march/expand-your-view.html Sen följer ju jag dig såklart på bloglovin!
    Ah, världens bästa tävling. Tacktack!

  51. Linnea skriver:

    Gudars, vilken fantastisk tävling! Jag skulle vilja vinna denna: http://www.etsy.com/listing/81799227/polaroid-camera-print-wall-decor-nursery och denna: http://www.etsy.com/listing/91992694/retro-happy-art-quotes-print-typography
    Jag har gillat på facebook och följer dig på bloglovin, har även bloggat om tävlingen här: http://linnealundstroms.blogg.se/2012/march/retro-is-my-religion.html#comment

    KRAM / Linnea.

  52. whitemaskgirl skriver:

    Oh härlig tävling. Jag älskade verkligen http://www.etsy.com/listing/65666982/print-tea-cup-art-love-valentine-print men maken gillade Star Wars affischen med. Men den första skulle passa in perfekt i mitt röda fina kök, precis brevid mina hyllor som är fulla av te av alla de slag. Jag gillade dig på bloglovin samt gillade jag gruppen på Facebook.

  53. Rebecka Hallberg skriver:

    Så jäkla fina, klart jag är med i tävlingen! Jag skulle bli överlycklig över den rosa med bersåmuggen och texten you are my cup of tea. Gillar även den med den röda skrivmaskinen och kärleksbrevet. Efter en helg som farmors flytthjälp känner jag att jag bara vill sitta ner, dricka te och kolla på något vackert. som dessa tavlor.

  54. Josefin skriver:

    Galet svårt att bestämma sig för vilka man vill ha, alla är ju så fina! Men jag kärade ner mig lite extra i denna: http://www.etsy.com/listing/63592435/tea-poster-teacup-print-kitchen-art-stig , eftersom jag dricker tusen koppar te om dagen, och bakgrunden har samma färg som mitt köksbord tror jag den skulle trivas ypperligt i mitt lilla kök!

    Den andra bilden skulle jag vilja vinna åt min bästis, bara för att hon är så underbar.
    http://www.etsy.com/listing/91992694/retro-happy-art-quotes-print-typography -Det budskapet är lite hennes livsfilosofi, och jag tycker att hon förtjänar att ha den hängandes på väggen.

    Tack för en fin superblogg! (följer dig på bloglovin!)

  55. Josefin skriver:

    Haha, ska förstås stå ”superfin blogg”, men superblogg lät inte helt fel det heller :)

  56. distant diying skriver:

    Vi har ju söndagsfasta på bloggen men har länkat tävligen på distant diyings- facebooksida (http://www.facebook.com/distantdiying) och vill ju gärna vinna så klart!
    Mina favvoriter, trots enorma!! svårigheter att välja, är ”you are my cup of tea” och ”always stay well tuned”
    LOVE
    ellen @distantdiying.se

  57. Hanna skriver:

    Maddo. vilken bra tävling. Jag gillar verkligen den ”keep control” så mycket nostalgi!!

    Keep up the good blogging =)
    // Hanna på hke.jensen@gmail.com

  58. Hanna skriver:

    Typ dör för alla är så fina!:)
    Men den med kameror ( http://www.etsy.com/listing/81799227/polaroid-camera-print-wall-decor-nursery )skulle sitta så fint på min vägg i mitt rum där det kryllar av gamla kameror. Älskar gamla kameror!:)

  59. Louise skriver:

    Åh, jag skulle vilja vinna följande posters:
    1) roboten! Den skulle pryda min sons rum perfekt!
    2) den gula postern ”i love you like a
    pug loves cake”. Så sant och så snygg!!!

  60. Made by Ina skriver:

    Hej!
    Jag har gjort allt för att delta i er tävling!
    Har en bild och länk på min högra spalt på min blogg.
    Gillar Restyle Prints på FB och dig på Bloglovin ;)
    Kom gärna in till mig jag har oxå en utlottning
    Skulle jag vilja skulle jag utanv veckan vilja ha berså tekoppen med grön bakgrund, den skulle få en superfin plats i mitt ny renoverade kök ;)
    Nu håller jag tummarna stenhårt!
    Mvh Marina

  61. traanne skriver:

    I liked ReStyle.
    And I would like to have this: http://www.etsy.com/listing/91992694/retro-happy-art-quotes-print-typography

    :)
    Anne

  62. Sophia skriver:

    Hej! Jag följer på bloglovin och gillar på fejjan och sånt. Vill hemskt gärna ha http://www.etsy.com/listing/68972617/retro-kitchen-decor-midcentury och http://www.etsy.com/listing/87580396/typography-poster-eyechart-art-print-i ! Puss

  63. Tarsier skriver:

    ReStyle is such an amazing store on Etsy!
    I’d really love/kill to have the
    Polaroid Make Magic Happen
    http://www.etsy.com/listing/83794123/polaroid-poster-quote-print-retro-poster

  64. Tarsier skriver:

    Oh, +Facebook liked and shared ^__^

  65. alexandra skriver:

    Hej Hej! Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning!

    ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

Kommentera

