Finbesök

Idag är dagen då Heléne kommer till stan. Hon är en av mina bästa vänner och jag saknar henne förbaskat mycket. Det var nästan exakt ett år sedan som hon hälsade på sist och då tittade vi på klänningar, gick på loppis och åt maränger med choklad på. Jag har verkligen sett fram emot denna helgen och om jag känner oss rätt så blir det en hel del fika och loppisfynd denna gången också. Ha en trevlig helg och glöm inte att tävla om affischerna från Restyle!
Translation: My best friend Heléne is coming to town. We are going to visit flea markets, drink coffee and eat pastries at some nice cafées. Have a nice weekend and don’t forget the giveaway!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Finbesök

  1. Åh vad roligt. Hoppas ni får det supermysigt!

  2. Nana skriver:

    Yay how awesome! I love days like that with my friends :))

  3. La Donna Jonna skriver:

    Va roligt! Hoppas helgen blir fantastisk!

  4. whitemaskgirl skriver:

    Härligt! Låter som jag och min bästa väns träffar, blir en massa te och springande i second hand affärer här med. Vi har bestämt att nästa träff ska bli en riktig vintagetur. :)

  5. Heléne skriver:

    Men åh! Gulle! Det var ju hur fint som helst, en topphelg. Puss

  6. I’m totally in love with swedish floral dinneware!! <3

  7. Josefin Roos skriver:

    Låter mysigt! Kannan på bilden är så fin. Jag har en skål i samma serie men har inte sett något mer från samma förrän nu. Verkar vara sällsynt.

Kommentera

