Och vinnarna är

Tack alla som medverkade i tävlingen av affischerna från Restyle! Om vi hade fått bestämma så skulle alla ha vunnit en poster men nu fick vi vackert välja två vinnare. Grattis till Ida Roos och Emma Krupnikov! Jag kommer att skicka ett mail till er inom kort. Ett stort tack till Jan Skácelík på Restyle som bidrog till de fina priserna!
Translation: Congratulations to the giveaway winners Ida Roos and Emma Krupnikov. Big thanks to Jan Skácelík for the generous giveaways!
Det här inlägget postades i Tävling. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Och vinnarna är

  1. krupnikov skriver:

    Herregud vad glad jag blir! Vilken härlig start på fredagen! Tusen gånger tack för denna tävling!!Detta måste jag blogga om. Är det ok att jag lånar bilden i inlägget av dig? Jag refererar naturligtvis till dig och din härliga blogg.
    Kram!

  2. Ping: Iiiih jag vann! | krupnikov

  3. Hannasvirrvarr skriver:

    Ååh, din blogg är också alldeles superfin, kul att hitta hit!

  4. handz skriver:

    Congratulations to the winners! Thanx to everybody for joining in!
    Jan from ReStyle shop

  5. whitemaskgirl skriver:

    Grattis till vinnarna. Jag blev så glad när jag såg att en av dem blev glad också. :)

  6. Manola skriver:

    Congratulations to the winners!!! :)

Kommentera

