Våffeldagen

Idag är det våffeldagen! Denna söndag blir det alltså våfflor, bebisgos med min brorsdotter Maja och promenader i det fina vårvädret. Fint som snus!
Translation: Today is the international waffle day!
Det här inlägget postades i Bakverk och sött. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Våffeldagen

  1. krupnikov skriver:

    Oh vad gott det ser ut! Du tar så fina bilder :)

  2. marlou skriver:

    er det det! da må jeg vel ta fram vaffelhjernet og lage vafler jeg også :)

  3. La Donna Jonna skriver:

    Underbart!! Jag har också fått i mig ett gäng. Bra gott är det.

  4. Lisa skriver:

    Åh, vi har också ätit våfflor idag! Så himlans gott!

  5. Sara skriver:

    Men åh det har jag missat, vad trist… Jag får laga våfflor nu i veckan helt enkelt. Vilket fint våffel-kalas du har ordnat.

  6. whitemaskgirl skriver:

    Våfflor är så gott, och passar bra nu på våren.

Kommentera

