Knatte, Fnatte och Tjatte

Bara för att jag jobbar heltid behöver det inte betyda att jag har tappat loppisgnistan. Så fort det finns tid över så besöker vi våra kära loppisbodar, går på marknader eller tar bilen till någon hjälporganisation. Något jag alltid letar efter är stickade tröjor med motiv. Då kan ni gissa hur glad jag blev när jag hittade en stickad barntröja med Fnatte på! I hemlighet önskar jag att det fanns en likadan tröja i min storlek.
Translation: I just love flea markets and this time I found a knitted sweater with Dewey Duck.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Knatte, Fnatte och Tjatte

  1. krupnikov skriver:

    Hi hi! Det skulle inte vara så dumt :)

  2. Lisa skriver:

    Gud, jag dör, vad fin! Perfekt Tuva-tröja ju. Nu har jag lagt in lite bilder från Paris men det kommer säkert fler.. Puss!

  3. gullstinalarsson skriver:

    Loppislyckan är total. Ska ha stickade tröjor i baktanke på mina loppisrundor framöver så kanske du snart har hela familjen Anka! Kram

  4. åh, en sån där tröja hade jag när jag var liten ^_^*

  5. La Donna Jonna skriver:

    Jätte fin! Jag skulle inte heller tacka nej till en sån.

Kommentera

