Kakburken

Nu var det äntligen min tur att hitta den finaste kakburken jag vet, en mintgrön Svea-burk från Norrköpings chokladfabrik! Den ser ut att vara fylld med bonbons och komma från en fransk liten butik. Ända sedan jag såg den för första gången hos Maja har jag suktat efter den och nu, efter två års letande, kan jag hålla den i handen. Lyckan!
Translation: I finally found the perfect cookie jar from a chocolate factory in Norrköping! 
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Kakburken

  1. Karin skriver:

    Suuuperfin ju!

  2. Jessica skriver:

    Ah! Så fin att man smälter, gratulerar!

  3. Jessica skriver:

    Eller hur! Jesper Rönndahl är helt underbar, haha. Vad härligt med någon likasinnad!

  4. krupnikov skriver:

    En sådan håller jag också utkik efter. Grattis! :)

  5. Lisa skriver:

    jättefin!

  6. Retrophilia skriver:

    Jättefin! Har sett att de finns i andra färger också, men den mintgröna är lätt finast! (är väldigt svag för mintgrönt) :) Grattis!

  7. josephine skriver:

    den var inte dålig inte.

  8. sofia skriver:

    underbar! de brukar vara så himla dyra när man väl hittar dom. men sjukt fina alltså!

  9. Karoliiiiiina skriver:

    that is so perfect!

  10. Fröken Öquist skriver:

    Åh så fin den är. Jag har en exakt likadan och den är mig mycket kär.

Kommentera

