Hatterians pinaler

I söndags var jag och mina vänner på en loppistur i Lessebo. Vi besökte Hatterians pinaler för att göra fynd!
Hatterians är ett stort hus fyllt med otroligt mycket saker.
Det var här som jag hittade min kära kakburk och några söta klänningar som ni ska få se snart.
Det fanns ett retrorum. Älskar lampan!
En skolplansch med fiskar.
Och en superfin dockvagn!
Translation: Me and my friends visited a big house called Hatterians in Lessebo. I bought my cookie jar here!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Hatterians pinaler

  1. Lisa skriver:

    åh vad den där loppisen såg mysig ut!

  2. Johanna skriver:

    Åh vilket ställe! Är det dyrt där? Måste ju besöka denna loppis i sommar när jag ska till Öland, perfekt eftersom det ligger på vägen^^

    • Madeleine skriver:

      en del saker var dyrare och en del var det mycket bra pris på! hur som haver så tycker jag absolut att det är värt ett besök, det finns något för alla!

  3. krupnikov skriver:

    Vilket ställe! Och i Småland…Mysigt!

  4. Made by Ina skriver:

    Hej!
    Tack för ditt inlägg du har gjort med mig barnvagn.
    Ska åka och hämta den i helgen ;)

    Marina

  5. Jessica skriver:

    Åh, gud så mycket fint!
    Nästan lite jobbigt ju, ajaj.

  6. Sara skriver:

    Snyggt ställe ju!

  7. whitemaskgirl skriver:

    Vilken mysig loppis. Jag gillar dockvagnen. :)

  8. Emelie skriver:

    Men åh! Min mamma har pratat om den butiken! :) Måste besökas! Jag visste inte att du var från småland? Glad påsk!

  9. Linnéa skriver:

    vad mycket fint det ser ut att vara där!

  10. Himmel, vilket fantastiskt ställe!

  11. Kajsa skriver:

    Vilket härligt ställe!

  12. Karoliiiina skriver:

    oh! That place looks wonderful =)

  13. Lovis skriver:

    alltså sådana trearmade golvlampor är så himla snygga. och avklädda lampskärmar med! fyndade en lampskärm med fransar och volanger, och när jag tröttnat på det är det bara att klä av den! fantastiskt bra grej!

  14. donnasandra skriver:

    Vilket underbart ställe! Häromkring finns inga vettiga loppisar

Kommentera

