Glad påsk!

Klicka på bilderna för källa.
Glad påsk kära ni. Jag önskar er en härlig långhelg med massa gottigheter! Jag ska äta påskmat, spela skivor på långfredagen, gå på ett 50 års-kalas och njuta av ledigheten. Det ska bli så rackarns skönt. Det som inte är så skönt är att jag har åkt på en öroninflammation så nu känner jag mig halvt förlamad. Hoppas verkligen att helgen ska råda bot på det. Påskpussar till er ♥
Translation: Happy easter everyone!
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Glad påsk!

  1. krupnikov skriver:

    Krya på dig och ha en härlig påsk!

  2. Klara skriver:

    Glad påsk sötaste! Krya på dig lille örat!

  3. Sara skriver:

    Glad påsk och se till att ät lite krummellurmeducin!

  4. Karoline skriver:

    Hej och tack för titten i min blogg =)

    Vet inte vad stolen heter, den var vit från början och jag har hittat den på en loppis för 25 kr =) Påminner lite om en arka stol men tror inte att det är det men det spelar ingen roll, jag gillar den iaf =)

    (http://karolinezier.blogspot.se/2011/04/alskade-pinnstolar.html)

    KRAM Karoline

  5. Fellen skriver:

    Åh, glad påsk och hoppas ditt öra blir bättre!

  6. sarapirat skriver:

    glad påsk!
    vilka fantastiska loppisar du har varit på! och jag har länge velat pröva pärlans konfektyr.

    på tal om lapptäcke, det här var inte särskilt svårt,
    jag hittade bra filmer på youtube som gav mig några bra råd men sen improviserade jag mycket, kör på! övning ger färdighet! :)

  7. Jessica skriver:

    Åh, örat får ta och krya på sig och så får du ha en alldeles underbar och fantastisk påsk, tycker jag allt!

  8. Lisa skriver:

    glad påsk och krya på dig!

  9. felicia skriver:

    Glad påsk finaste du! <3

  10. EMMAS! skriver:

    Hej, vill du göra ett bloglovin byte? :D säg till när du följer mig så följer jag dig på engång :D kram

  11. whitemaskgirl skriver:

    Krya på dig, och glad påsk såklart.

  12. Sarah skriver:

    Härliga bilder du har på din blogg! Krya på dig…. :)

  13. Karoliiiiiiiina skriver:

    beautiful pictures!

Kommentera

