Bonjour vintage!

Bonjour gott folk! För ett tag sedan så berättade jag att det skulle komma en ny layout till bloggen men ibland tar det lite längre tid än vad man har tänkt sig. Jag var så galet trött på min gamla header så jag kände att nu är det nya tider och dags för en ny! Amy Borrell heter den fantastiska skaparen av min nya header och för er som är nyfikna på vad Amy har gjort innan kommer det några verk:

Translation: I have new header! Lovely Amy Borrell is the creator and you can look at her portfolio here.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

23 kommentarer till Bonjour vintage!

  1. Linnéa skriver:

    fantastiskt fint!

  2. Jessica skriver:

    Åh, underbart vad fint det blev! Passar som handen i handsken här hos dig!

  3. Emelie skriver:

    Sjukt fin! Är också helt otroligt trött på min header. Måste göra något nytt när jag har tid över.

    • Madeleine skriver:

      man blir ju extra trött på sin egna eftersom man ser den minst en gång om dagen, men det är ju alltid kul med variation. jag tycker om din header!

  4. Emelie skriver:

    Fantastiskt fint! :)

  5. Lisa skriver:

    Så.himla.fint! Alldeles ”åååååh-fint”.

  6. Helly skriver:

    Riktigt tjusig!

  7. Det blev jättefint. En sådan härligt vårig och sommarpirrig känsla infinner sig. Kram på dig!

  8. felicia skriver:

    Helt fantastisk! Jag är också dödens trött på min header, och så skulle det inte vara fel att förnya designen heller. Så nu har jag satt en kompis i arbete och hoppas och tror att det kommer bli prima.

    • Madeleine skriver:

      tack felicia! åh jag gillar ju verkligen din header, med bambi och allt. men det ska bli kul att få se den nya, väntar med spänning. är säker på att den kommer också bli hur fin som helst. puss!

  9. krupnikov skriver:

    Så ljuvliga, skira små bilder. Som små karameller!

  10. Sara skriver:

    Väldigt du och sött!

  11. Klara skriver:

    Jättefint blev det med nya headern! :)

Kommentera

