Paris!

Klicka på bilderna för källa.
Igår vad det sjukstuga hos oss. Fy och ve. Men alla dagar kan inte vara bra. För då märker man inte när det är roligt, som Alfons farmor så klokt säger. Då tänker jag på saker jag ser fram emot. Vi har nämligen bokat biljetter till Paris! Jag är hopplöst förälskad i Paris och snart åker vi till världens bästa stad! Jag längtar efter promenaderna längs Seine, att dricka kaffe på fiken i Montmartre, andas parisisk luft och köpa små Eiffeltorn i miniatyr. Det blir fint som snus det.
Translation: Im looking forward to our trip to France. I am helplessly in love with Paris and I just can’t wait until we will walk along the Seine river, drink coffee in Montmartre and buy small Eiffel towers.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Paris!

  1. Jessica skriver:

    Åh, du får blogga supermycket där/när du kommer hem – vill se allt!
    Och tack vad glad jag blir! Det har du nog rätt i, dessutom, att många drömmer om namnbyten. När folk började fylla 18 i min gymnasieklass tror jag det skedde 5-6 namnbyten. Vips så bara ändrades allt! Men vi trivs fint med nya namn härhemma.

  2. sofia skriver:

    åh underbart! allt blir mer värt med en parisresa att se fram emot!

  3. Vad jag drömmer om Paris!! ♥♥♥

  4. Emmy skriver:

    SV: Ja, skaffa! Det är kul. Det finns en tilt/shift-effekt i Instagram. På mina vanliga bilder fixar jag ibland till det efteråt i Photoshop. Har inget dyrt specialobjektiv tyvärr. Skulle behöva en ny kamera i första hand… Köpte förresten såna där snygga pappersbollar. De kommer nog bli jättesnygga i stugan. Tack för tipset! Kram

  5. krupnikov skriver:

    Trist att ni är krassliga. Men härligt att ni bokat en finfin resa. Vet inte så mycket om Paris men ser fram mot att få höra mer om dina äventyr i Paris.

  6. Isabelle skriver:

    Paris är verkligen den finaste staden som finns. Hoppas ni får det underbart!

  7. Lisa skriver:

    åh låter fint! vill också till paris!

  8. volanglinda skriver:

    ja vad kul! vi valde mellan Paris och Lissabon till sommaren men efter att ha varit i Paris åtta (!) gånger kände jag att det var dags att se nåt nytt. men det var inget lätt val, haha. kram

Kommentera

